جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

01 دی 1399

اصول مهم شروع آموزش آنلاین برای موسسات زبان

امروزه یکی از برترین و به‌روزترین شیوه‌های تدریس استفاده از تکنیک‌های آموزش مجازی است. در محیط آموزش مجازی این امکان به مدرس و زبان‌آموز داده می‌شود تا تنها در یک سیستم اینترنتی باهم ارتباط برقرار کنند و درباره‌ی مباحث آموزشی و انواع فایل‌ها و فیلم‌ها، منابع آموزشی، کار گروهی و کار با انواع نرم‌افزارها با یکدیگر در تعامل باشند. در این سیستم آموزشی نیازی به صرف هزینه‌های سرسام‌آور و رفت و آمدهای زمان‌بر نیست و از این طریق فاصله‌های فیزیکی و زمانی که از مشکلات آموزش سنتی هستند؛ رفع می‌شوند. در حقیقت آموزش مجازی، یادگیری برنامه‌ریزی شده‌ای است که در آن فرایند یادگیری و آموزش در محیط‌های جدا از هم صورت می‌گیرند. به همین دلیل این نوع آموزش به تکنولوژی‌های ارتباطی و نهادی برای طراحی و برنامه‌ریزی آموزش نیازمند است و بهره‌مندی از آن اصول و مؤلفه‌هایی دارد که اگر آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهید و در امر آموزش از آن‌ها پیروی کنید، مسلماً به نتایج خوبی خواهید رسید. در ادامه به 4 اصل از مهم‌ترین اصول آموزش مجازی باکیفیت می‌پردازیم که عبارتند از:

  • تغییر نگرش و شروعی پر قدرت
  • تسلط اساتید بر آموزش مجازی
  • انتخاب پلتفرم مناسب
  • متقاعدسازی

 

تغییر نگرش و شروعی پر قدرت

اولین و مهم‌ترین قدم برای شروع آموزش مجازی تغییر نگرش و ذهنیت مدیران موسسات نسبت به این مسئله است. اگر شما خواهان برگزاری کلاس‌های آنلاین و راه‌اندازی شعبه آموزش مجازی موسسه یا آموزشگاه خود هستید، باید بر این باور باشید که می‌توانید با قوت و قدرتی همانند کلاس‌های حضوری، کلاس‌های آنلاین موسسه خود را مدیریت و برگزار کنید. در غیر این صورت در آینده‌ای نه چندان دور با مشکلات جدی‌تری روبه‌رو خواهید شد!

تسلط اساتید بر آموزش مجازی

تولید محتوای باکیفیت اساتید در کلا‌‎س‌های آنلاین به برگزاری هرچه بهتر کلاس‌ها کمک شایانی نموده و جذابیت کلاس‌های شما را دوچندان می‌کند. بنابراین، کیفیت آموزشی کلاس‌های غیر حضوری به قوت خود پایدار می‌ماند. چنانچه هر کدام از اساتید شما از شیوه‌ها و متدهای کلاس‌های حضوری برای ‎آموزش آنلاین استفاده کنند، در همین مرحله با شکست تلخی مواجه خواهید شد. بنابر آنچه گفته شد، آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های آموزش مجازی به اساتید، از اصول مهم موفقیت موسسه شما در عرصه‌ی آموزش آنلاین است.

انتخاب پلتفرم مناسب

در حیطه آموزش مجازی انتخاب پلتفرم مناسب نقش اساسی و تعیین کننده‎‌ای دارد چراکه ارتباط اساتید و زبان‌آموزان در این بستر شکل می‌گیرد. بنابراین باید کاربرد راحت و آسان تمامی گروه‌های سنی مخصوصاً رده سنی خردسالان درنظر گرفته شود. همچنین وجود یک مجموعه یکپارچه برای پلتفرم لازم و ضروری است چراکه؛ تمامی امور باید به صورت مجازی مدیریت گردد.

متقاعدسازی

متقاعدسازی والدین و زبان‌آموزان برای شرکت در کلاس‌های آنلاین و ترغیب آن‌ها در زمینه آموزش مجازی، چهارمین اصل از اصول مهم آموزش آنلاین است. در این مرحله با نشان دادن عملکرد و مهارت حرفه‌ای خود بدون هیچ نگرانی و دغدغه‌ای می‎توانید والدین و زبان‌آموزان را متقاعد کنید این نکته را به یاد داشته باشید که انتخاب لیمس، عملکرد شما را به خودی خود از دیگر شبکه‌ها همانند شبکه‌ شاد یا پیام‌رسان‌های تلگرام، واتساپ یا اسکایپ متمایز می‌کند.

سخن آخر

آموزش مجازی نه تنها به عنوان یک بستر آموزشی می‌تواند شما را در انجام اهداف آموزش یاری نماید بلکه با به کارگیری تکنیک‌های یادشده این امکان را فراهم می‌سازد تا فرایند آموزش را سرعت ببخشید و رویکردهای متفاوتی را نیز تجربه کنید. نکات مطرح شده حاصل تجربه و هم‌اندیشی ما با مدیران آموزشگاه‌‌های زبان در سرتاسر کشور است و شما می‌توانید با بهره‌گیری از آن‌ها آموزش مجازی خود را در یک پلتفرم اختصاصی، به صورت حرفه‌ای و مطابق با کلاس‌های حضوری، آغاز کنید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: