مدیریت پرسنل آموزشگاه در خارج از مرکز
یکی از عوامل مهم در رشد موسسه ، فعالیت پرسنل می باشد زیرا در صورتی که آنها بازدهی بالا و عملکرد خوبی داشته باشند ، فرایندهای موسسه بهتر انجام خواهد شد و باعث رشد و پیشرفت موسسه خواهد شد. در برخی مواقع افراد نمی دانند که مدیر از آنها چه انتظاری دارد و چه اولویتی باید در انجام امور داشته باشند بنابراین ممکن است برای کارهایی که برای مدیریت اهمیت ویژه ای ندارد ، زمان زیادی صرف کنند و در نتیجه عملکرد مطلوبی برای موسسه نداشته باشند.
طبق آمارهای رسمی ، کارمندانی که روزانه به آنها لیست وظایف محول می شود ، بازدهی بسیار خوبی دارند زیرا در شروع روز ، می دانند چه کارهایی را و با چه اولویتی انجام دهند. سیستم مدیریت وظایف لیمس ، یک سیستم هوشمند برای مدیریت وظایف و تعاملات بین مدیر و کارمندان است که با استفاده از آن می توانند برای کارمندان خود وظایف را تعریف کرده و به صورت هوشمند آنها را کنترل کرده و گزارش های مختلفی را دریافت کنند.