جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

24 آذر 1399

حضور و غیاب هوشمند در کلاس‎ های آنلاین

حضور و ساعت حضور زبان‌آموزان خردسال و نوجوان در موسسه، برای والدین آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به همین دلیل، داشتن سیستم‌های حضور و غیاب دقیق و منظم هم اهمیت زیادی دارد. از طرفی، حضور به موقع اساتید و پرسنل یکی از دغدغه‌های مهم مدیران موسسات است.

در این مطلب قصد داریم تا باهم فرایندهای مربوط به حضور و غیاب زبان‌آموزان، اساتید و پرسنل را که توسط لیمس پیاده‌سازی شده است؛ بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

دستگاه حضور و غیاب (دستگاه های جانبی) 

با سیستم هوشمند لیمس می‌توانید برای پرسنل خود ساعت کاری را تعریف کرده و با استفاده از دستگاه‌های اثرانگشت، کارتی و حتی بدون دستگاه و به صورت دستی، حضور و غیاب را مدیریت کنید. این سیستم امکان اتصال به سیستم مالی را دارد و فیش حقوقی بر اساس ورود و خروج ثبت خواهد شد.

این سیستم برای اساتید و زبان‌آموزان کاربردی است و مطابق با تقویم آموزشی، مدیریت خواهد شد. تمامی اطلاع‌رسانی‌های این سیستم به صورت خودکار و بدون دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود.

باتوجه به یکپارچگی سیستم لیمس، در این بخش از دستگاهی استفاده می‌شود که اطلاعات را مستقیم به سیستم لیمس ارسال می‌کند و شما می‌توانید شاهد اطلاع‌رسانی لحظه‌ای باشید. همچنین باتوجه به این ویژگی سیستم، تأخیرها و گزارش‌های زبان‌آموزان و اساتید بر اساس تقویم آموزشی به صورت خودکار محاسبه می‌شود.

 

لیست حضور و غیاب

در سیستم لیمس علاوه‌بر لیست حضور و غیاب چاپی، امکان حضور و غیاب الکترونیک نیز وجود دارد. اساتید می‌توانند در هر زمانی، آخرین تغییرات کلاس‌ها را مشاهده کرده و حضور و غیاب کنند. لیمس گزارش‌های مختلفی نیز برای چاپ لیست حضور و غیاب ارائه می‌دهد.

با وجود دستیار هوشمند لیمس دیگر نیازی نیست ساعت‌ها زمان، صرف حضور و غیاب زبان‌آموز شود؛ چراکه این امر در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر است.

 

دغدغه آخر

یکی دیگر ازدغدغه‌های مدیران موسسات، جلوگیری از ورود زبان‌آموزان بدهکار به کلاس‌های آنلاین است اما راهکار و پاسخ لیمس به این مشکل چیست؟

پاسخ این سوال را در مقاله ((راهکاری هوشمند برای کنترل بدهکاران)) مطالعه کنید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: