لیمس نقش مهمی در خودکار سازی فرایند ها، عملکرد یکپارچه و نظم در امور موسسه ایفا می کند. نمیتوان از مدیریت پیشرو صحبت کرد اما ابزاری شبیه به لیمس در اختیار نداشت.
با ما همراه باشید تا در ادامه شما را با مهمترین ویژگی ها و راهکار هایی لیمس از جمله کمک به مدیریت هوشمند موسسه، تصمیم گیری مبتنی بر داده و چگونگی داده محور شدن کسب و کار شما آشنا کنیم.
چرا مدیریت هوشمند؟
شاید پیش از این، مدیریت به معنی حضور همیشگی در آموزشگاه و غرق شدن در بین کاغذها و کارتابلها بود؛ اما سیستم لیمس، معنای مدیریت آموزشگاه را عوض کرده است.
مدیریت هوشمند لیمس یعنی هرکجا که باشید، اطلاعات آموزشگاه در دسترس شماست، اطلاعاتی که به تصمیم گیری بهتر و سریعتر می انجامند. شما میتوانید فقط با چند کلیک، به روند انجام وظایف نظارت کنید، گزارشهای رشد آموزشگاه را مشاهده کنید و برای ادامهٔ مسیر مجموعه برنامه بچینید.
مدیریت هوشمند آموزشگاه در لیمس:
- آنالیز دائمی اتفاقات و شرایط و اطلاع رسانی به مدیریت
- دسترسی آسان برای انجام مهمترین امورات موسسه از هر کجا
- دستیار تمام وقت جهت پیگیری وظایف و روتین های برنامه ریزی شده
- گرد آوری اطلاعات با ارزش موسسه و ارائه گزارش های نتیجه محور برای تصمیم سازی
قابلیتهای ویژه لیمس برای مدیر آموزشگاه زبان
- اطلاع لحظهای از موجودی صندوق
- امکان تعریف ساعتکاری پرسنل
- پیگیری و اطلاعرسانی خودکار موعد چک و قسط
- مشاهدهی گزارش جذب و ریزش زبانآموز
- ثبت ورود و خروج پرسنل با اتصال به دستگاه حضوروغیاب
- مسدود کردن خودکار پورتال کاربران بدهکار
- گزارش علتهای ریزش زبانآموزان
- اطلاعرسانی ورود، خروج، غیبت و تاخیر
- گزارشهای اختصاصی مالی برای آموزشگاههای زبان
- گزارش میزان تأثیر تبلیغات
- صدور خودکار فیش حقوقی اساتید و پرسنل
- گزارش درآمد به تفکیک دپارتمان، رده سنی
- امکان یافتن بهترین روش تبلیغاتی در هر بازه زمانی
- گزارش اساتید برتر
- گزارش درآمد براساس نوع کلاس(خصوصی/گروهی، آنلاین/ حضوری)
- گزارش معرفها و زبانآموزان وفادار
- گزارش ریزش اساتید آموزشگاه
- امکان فروش فایل و پکیجهای آموزشی در فروشگاه
- گزارش عملکرد پرسنل
- قابلیت تعیین سطح دسترسی هر نوع کاربر
- مشاهده، موجودی کالا و فاکتور خرید و فروش
- گزارش بدهکاران شهریه
- ثبت جزئیات فعالیت کاربران در سیستم
- امکان تعریف پکیج برای فروش چند محصول با یکدیگر
- مدیریت تماسها با اتصال به کالرآیدی
- روشهای اطلاعرسانی مانند: پیامک، ایمیل، ربات تلگرام،
- گزارش درآمد حاصل از فروش به تفکیک کالا
- ضبط تمام تماسهای ورودی و خروجی با استفاده از کالرآیدی
- پورتالوب و نوتیفیکیشن موبایل
- امکان مدیریت روزهای تعطیل
- امکان تعریف ساعتکاری پرسنل
- ارسال پیامک بدون مسدودی به همه مخاطبان
- تعریف و مدیریت جلسات حضوری و آنلاین در تقویم آموزشی
- گفتگوی آنلاین با زبانآموزان، پرسنل و اساتید
- پیگیری و اطلاعرسانی خودکار موعد چک و قسط
- دسترسی به کارتابل پرسنل
لیمس به روایت اعداد
رضایت مشتریان لیمس
مدیران با لیمس، چه تغییراتی را تجربه میکنند؟
دریافت منظم شهریهها
پیگیری بدهکاران به صورت خودکار، یکی از ویژگیهای قابل توجه سیستم لیمس است. شما میتوانید با تعاریف دلخواه و لازم، پیگیری بدهکاران را به سیستم هوشمند لیمس بسپارید.
اطلاعات بیشتر درباره پیگیری بدهکاراننظارت کامل بر آموزشگاه با دستیار هوشمند لیمس
دستیار هوشمند لیمس در تمام ساعات شبانهروز، اطلاعات زبانآموزان، پرسنل و آموزشگاه را دریافت و ثبت میکند. هوشمندانه دادهها را تحلیل میکند و گزارش صادر میکند و اتفاقات مهم را با ارسال هشدار و پیامک اطلاعرسانی میکند.
اطلاعات بیشتر درباره عملکرد دستیار هوشمندگزارش منظم از روند رشد آموزشگاه
شما برای اطمینان از روند رشد آموزشگاه به KPI هایی مانند دریافتی ماهانه صندوق، تعداد ثبت نامی ها، تعداد ریزش ها و ... سایر معیار های کلیدی نیاز دارید که بصورت دوره ای آن ها را بررسی نمایید. با داشبورد مدیریت این نظارت به آسانی قابل انجام است.
حذف کاغذ از روند اداری
با کنار گذاشتن کاغذ از فرایند های اداری از مشکلات بایگانی، دوباره کاری ها، سرعت عمل پایین و حتی هزینه های چاپ عبور می کنید.
اطلاعات بیشتر درباره حذف کاغذمدیریت یکپارچه آموزشگاه
از هر نرم افزار پیام رسان، سیستم پرداخت و هر برنامه دیگری که بصورت جزیره ای آن ها را مدیریت می کنید بی نیاز شده و هر آنچه برای برگزاری کلاس و مدیریت آموزشگاه نیاز دارید بصورت یکپارچه در لیمس آماده است.
نظارت از راه دور بر آموزشگاه
شما از طریق پورتال یا اپلیکیشن میتوانید در هر جایی و در هر زمانی ( حتی ساعات نیمه شب) در جریان وقایع موسسه قرارگرفته، برای پرسنل وظایفی را مشخص کرده و گزارش های مناسب آن را دریافت کنید.
اطلاعات بیشتر درباره مدیریت از راه دورگزارش دقیق از عملکرد اساتید
حضور و غیاب کلاس ها، نمرات کلاسی، رسیدگی به تکالیف، رضایت شاگردان از تدریس و ... در هر مرحله از فعالیت های استاد تحت نظر و گزارش مدیریت قرار می گیرد.
افزایش رضایت زبانآموزان
در لیمس، باشگاه مشتریان ایجاد کنید؛ براساس رفتار مشتری، مشتریان وفادار را مشخص کنید و مزایای خاصی به آنها اختصاص دهید.
تکنیک های وفادارسازی زبان آموزان