جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

مجموعه ابزارهای مدیریتی، ویژه آموزشگاه های زبان
01 آذر 1399

مجموعه ابزارهای مدیریتی، ویژه آموزشگاه های زبان

رویای حذف کاغذ از ساختار اداری و کمک به حفظ محیط زیست، همیشه همراه لیمس بوده، هست و خواهد بود. لیمس با داشتن این رویا توانسته سیستمی را طراحی کند که استفاده از آن باعث می‌شود یک موسسه زبان، دیگر نیازی به کاغذ و حتی ابزارهای جانبی نداشته باشد. در واقع و در یک جمله می‌توان گفت که مدیریت با یک جعبه ابزار مدیریتی یکپارچه روبروست. جعبه ابزاری که به برخی از ویژگی‌های آن در ادامه اشاره می‌شود.

 

ابزارهای ویژه پرسنل آموزشگاه‌ های زبان:

طراحی سیستم یکپارچه آموزشی، مالی و اداری ویژه موسسات زبان، به پرسنل این موسسات این امکان را می‌دهد که تمام فرایندها  را به راحتی در اختیار داشته و امور خودر را از طریق آن پیگیری کنند. فرایندهایی مثل شهریه، کارنامه، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، اطلاع‌رسانی، تخفیف هوشمند و پروسه‌های مختلف آموزشی از جمله این فرایندها هستند.

 

ابزارهای ویژه زبان آموزان:

لیمس برای زبان‌آموزان و در جهت ایجاد راحتی برای آن‌ها، فرایندهای خاصی را در نظر گرفته است. فرایندهایی که علاوه بر کاهش هزینه‌های موسسه، به تجمع در موسسه در مواقع شروع و پایان ترم، خاتمه داده و همه امور را تحت کنترل موسسه قرار می‌دهد.

فرایندهایی مثل ثبت نام، رزرو تعیین سطح، مشاوره، ارتباط با پرسنل و اساتید، غیبت‌ها، تکالیف، رسیدهای شهریه، کارنامه، سوابق آموزشی، نمودار رشد، مهارت‌سنجی، نظرسنجی اساتید و... در اپلیکیشن و پورتال در هر ساعتی از شبانه‌ روز در اختیار زبان‌آموزان است.

 

ابزارهای ویژه اساتید موسسات زبان:

لیمس برنامه‌های ویژه‌ای برای اساتید طراحی کرده که علاوه بر این‌که در زمان خود آن‌ها صرفه‌ جویی کرده و فرایندهای کاری‌شان را بهبود می‌بخشد؛ به پرسنل اداری موسسه هم کمک می‌کند تا زمان کمتری را صرف یکسری امور کنند.

اساتید با ثبت حضور و غیاب، نمرات کلاسی، تکالیف و نمرات آزمون‌ها  به تسریع اطلاع‌رسانی کمک می‌کنند. از این پس نیز تمام فرایندهای کلاس در سیستم قابل کنترل و پیگیری بوده و حتی زبان‌آموزان و والدین برای پیگیری تکالیف می‌توانند از سامانه هوشمند موسسه استفاده کنند.

 

ابزارهای ویژه مدیریت آموزشگاه زبان:

قطعاً یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های مدیران، در اختیارداشتن گزارش‌‌ها و آمارهای دقیق ثبت نام، ریزش، شهریه و درآمد موسسه باشد.

لیمس، این موارد را به صورت تحلیلی و در لحظه در اختیار مدیران قرار داده و دستیار هوشمند مدیران در مدیریت آموزشگاه زبان است.

پیشنهاد می‌شود در اینجا، مطلب " بدون دغدغه و در سفر، آموزشگاه خود را مدیریت کنید" را مطالعه کنید.

 

ابزارهای تبلیغاتی مناسب موسسات زبان:

در دوره‌ای که از طرفی قیمت کاغذ روز به روز در حال افزایش بوده و از طرفی دیگر تبلیغات سنتی بخشی از طرفداران خود را از دست داده است، دیگر کسب و کارها کمتر به سمت تبلیغات آفلاین رفته و بیشتر به تبلیغات دیجیتال روی ‌می‌آورند.

در همین راستا، لیمس برای موسسات زبان وب‌سایتی طراحی می‌کند تا در جستجوی گوگل، آن موسسه به زبان‌آموزان معرفی شود. همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های موسسه در بحث تبلیغات کاهش یافته و جذب زبان‌آموز افزایش یابد.

 

ابزارهای بازاریابی ویژه آموزشگاه های زبان:

در جامعه امروزعلم بازاریابی بسیار مورد توجه کسب و کارها قرار گرفته و همه تلاش می‌کنند تا با استفاده از این علم، فروش یا جذب زبان‌آموز خود را افزایش دهند.

لیمس با تحلیل و بررسی تخصصی این علم و تخصص، بستری را برای موسسات زبان فراهم کرده تا چرخه ورودی زبان‌آموز قابل پیگیری و ردیابی باشد. علاوه بر این، با ارائه آمارهایی در مورد پاسخ‌دهندگان ( چه در مصاحبه‌های حضوری و چه تلفنی ) کیفیت آن‌ها نیز سنجیده شود.

 

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: