جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

دستیار هوشمند چیست؟ | اطلاع رسانی در موسسات آموزشی
20 بهمن 1398

دستیار هوشمند چیست؟ | اطلاع رسانی در موسسات آموزشی

امروزه وجود ابزارهای هوشمند در بهبود هر کسب و کاری مسمر ثمر خواهد بود و باعث افزایش بهره وری و درآمد بیشتر خواهد بود.
اما دستیار هوشمند لیمس چگونه عمل می کند و چه تاثیری در آموزشگاه های زبان دارد؟

***

در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی، نه تنها مدیران آموزشگاه های زبان، بلکه مدیران تمامی مجموعه ها، به دنبال راهکاری برای افزایش بهره وری و سود بیشتر با استفاده از امکانات هوشمند می باشند.
لیمس در تلاش است که رویای مدیران آموزشگاه های زبان را محقق سازد تا علاوه بر کمک در سامان دهی و نظم دهی به امور مالی ، آموزشی و اداری آموزشگاه، دستیاری هوشمند را در هر موسسه قرار دهد.

اما منظور از دستیار هوشمند چیست؟

از آنجایی که مدیران مشغله های فراوانی داشته و نباید خود را درگیر کارهای روتین و روزمره کنند، لیمس این دستیار هوشمند را طراحی و پیاده سازی کرده تا از این پس مدیران در کنار خانواده و در تعطیلات نیز بتوانند از اتفاقات موسسه مطلع بوده و پرسنل نیز توسط یک مکانیزم هوشمند وظایف خود را پیگیری کنند.

 

 

شاید شما بدون ابزار های هوشمند مدیریتی موفق داشته اید اما زمانی فرا خواهد رسید که با انبوهی از فرم های کاغذی و لیست های مختلف مواجه خواهید شد و برای پیگیری مجبور خواهید بود زمان زیادی را صرف کنید. البته که تکنولوژی در دنیای امروزی یکی از ملاک های اشخاص برای انتخاب شیوه فراگیری زبان نیز خواهد بود و تاثیر مشهودی در جذب موسسه شما خواهد داشت.
فراهم کردن امکانات هوشمند برای کارمندان نیز پیامد های مثبتی به همراه دارد و بازدهی را در طول روز بالا خواهد برد. پرسنل گاهی اوقات با فراموشی وظایف خود و یا عدم پیگیری صحیح ممکن است موجب نارضایتی شما و در واقع خسارت مجموعه شوند بنابراین با استفاده از دستیار هوشمند لیمس می توانید خطا های انسانی را به حداقل رسانده و سود مجموعه خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.
شاید وقت آن رسیده باشد چهره جدیدی از تکنولوژی را در موسسه خود رونمایی کنید و خود را از رقبا در فراهم سازی امکانات هوشمند متمایز سازید.
همین الان فرم های کاغذی را کنار بگذارید و یک کارمند هوشمند و 24 ساعته را برای همیشه استخدام کنید تا به موقع و به صورت دقیق فرایند های موسسه شما را کنترل کند.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: