جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

اپلیکیشن اندروید زبان آموزی چه مزایایی برای موسسات زبان دارد؟
20 بهمن 1398

اپلیکیشن اندروید زبان آموزی چه مزایایی برای موسسات زبان دارد؟

اپلیکیشن بستری است که کاربر به راحتی می تواند با آن ارتباط برقرار کند و با رابط کاربری جذاب آن ، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کند. علاوه بر آن تلفن همراه همیشه همراه اشخاص می باشد ، بنابراین در هر موقع که به اطلاعات شما نیاز داشته باشد و یا شما اطلاع رسانی خاصی را بخواهید انجام دهید به راحتی قابل انجام است.

اما مزایای اپلیکیشن لیمس چیست؟

- ارسال اطلاع رسانی ها از طریق نوتیفیکیشن

شما می توانید به راحتی هر چه تمام ، پیام های خود را رایگان و از طریق نوتیفیکیشن گوشی ارسال نمایید و هزینه ی اطلاع رسانی خود را حذف کنید. همچنین نوتیفیکیشن ، محدودیتی ندارد و شما می توانید به هر تعداد که نیاز دارید ارسال کنید.

- دریافت کارنامه

هزینه های چاپ کارنامه ، با قیمت های جدید بازار بسیار زیاد می باشد و هر آموزشگاه در صورتی که هر ترم بخواهد کارنامه چاپی به زبان آموزان خود اعطا کند هزینه بالایی را باید بپردازد.
با استفاده از کارنامه دیجیتال و در گوشی موبایل می توانید به راحتی این کار را انجام داده و علاوه بر کاهش هزینه به محیط زیست نیز کمک کنید.

- نظرسنجی اساتید

شما با دریافت بازخورد ها و نظرات زبان آموزان ، می توانید عملکرد اساتید خود را بهتر بررسی کنید تا در صورتی که استادی نمره پایینی در نظرسنجی ها دارد را تعویض کنید تا از ریزش های آتی جلوگیری شود.

-نمودار رشد کلاسی

زبان آموزان در طول ترم می توانند عملکرد خود را بررسی کنند و وضعیت خود را در هر جلسه مشاهده کنند. همچنین نمودار فعالیت و وضعیت رشد کلاسی در هر مهارت را نیز می توانند ملاحظه کنند.

- سوابق تحصیلی

زبان آموزان سوابق تحصیلی خود را می توانند در اختیار داشته و آمار کلاس های گذشته خود را نیز ملاحظه کنند و نمودار رشد خود در موسسه از ترم اول تا کنون را بررسی کنند.

- غیبت ها و تاخیرها

زبان آموزان می توانند عملکرد حضوروغیاب خود را نیز دریافت کنند تا آمار بهتری از تعداد غیبت ها و تاخیرهای خود داشته باشند.

- تکالیف کلاسی و شخصی

زبان آموزان می توانند تکالیف جلسه بعدی خود را از طریق این اپلیکیشن پیگیری کنند تا در صورت غیبت نیز از کلاس و سایر زبان آموزان عقب نمانند.

- پیام رسان داخلی

زبان آموزان می توانند با کارمندان ، اساتید و همکلاسی های خود ارتباط درون سیستمی داشته باشند و به صورت رایگان و بدون نیاز به داشتن شماره اشخاص گفتگو کنند.

- اطلاعیه ها و پوستر ها

زبان آموزان اطلاعیه ها و پوستر های موسسه را می توانند در اپلیکیشن داشته باشند و بهترین شکل از اخبار موسسه مطلع باشند.

- ثبت نام

ثبت نام هوشمند را از طریق سیستم انجام دهند.

- سوابق مالی و پرداخت

رسید های پرداخت و امور مالی خود را از طریق اپلیکیشن انجام دهند و در کمترین زمان به اطلاعات مالی خود دست پیدا کنند.

اپلیکیشن لیمس ، به صورت ماهانه و سالانه بسته به نیاز موسسات زبان ، آپدیت هایی را ارائه می کند که در آن یک نیاز جدید از موسسات زبان پوشش داده می شود.

لیمس را انتخاب کنید و نگران پیشرفت تکنولوژی نباشید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: