جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

چرا آموزشگاه‌های زبان به وب‌سایت نیاز دارند؟
20 بهمن 1398

چرا آموزشگاه‌های زبان به وب‌سایت نیاز دارند؟

این روزها، ابزارهای یادگیری بیشتری برای همه فراهم است. دیگر خیلی‌ها می‌دانند که با یادگیری زبان انگلیسی می‌توانند از مرزها دورتر بروند و با دنیای اطرافشان ارتباط برقرار کنند. با گسترده‌شدن اینترنت، بیشتر جوان‌ها و نوجوان‌ها برای آموزش‌ آنلاین مشتاق هستند و بیشتر از نسل گذشته با این شیوه یادگیری ارتباط برقرار می‌کنند.

 

آن‌ها دیگر مجبور نیستند برای یادگیری مهارتی ساعت‌ها در رفت‌وآمد باشند. به‌راحتی می‌توانند پشت میز کارشان بنشینند و در کلاسی که آموزشگاهش کیلومترها از آن‌ها فاصله دارد، شرکت کنند. به همین خاطر همیشه به دنبال جایی هستند که بهترین نحوه آموزش مجازی را ارائه بدهد. اگر شما هم در زمینه آموزش زبان فعالیت می‌کنید، می‌توانید با اپلیکیشن یا سایت آموزشگاه زبان، خودتان را بهتر به بقیه معرفی کنید. با داشتن وب سایت آموزشگاهی زبان می‌توانید با روش‌های مختلف و جذاب‌تری آموزشتان را به علاقه‌مندان ارائه دهید. در این مقاله سعی می‌کنیم که به بخش‌های مختلف لازم برای طراحی سایت آموزشگاه زبان بپردازیم. اگر مشتاق هستید، همراهمان باشید.

 

فهرست مطالب: 

طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، قدمی مهم در جذب مخاطب

مزایای طراحی وب سایت لیمس برای آموزشگاه زبان

سایت آموزشگاه زبان باید چه امکاناتی داشته باشد؟

هزینه طراحی سایت آموزشگاه زبان

چگونه وب سایت آموزشگاه را پربازدید کنیم؟

 

 

طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، قدمی مهم در جذب مخاطب

 

هزاران آموزشگاه برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد و این فضا هر روز رقابتی‌تر می‌شود. خیلی از آموزشگاه‌ها سعی می‌کنند تا با کمک شبکه‌های اجتماعی مخاطب‌های بیشتری را جذب کنند؛ اما اگر به‌دنبال راه بهتر و مطمئن‌تری هستید، بدون‌شک باید سراغ وب سایت آموزشگاه زبان بروید. با گسترش اینترنت، حق انتخاب‌های بیشتری وجود دارد و افراد به دنبال آموزشگاهی با اعتبار و آموزش بهتر هستند. در خیلی از شهرستان‌ها آموزشگاه معتبری نیست؛ ولی با جست‌وجو در موتورهای جستجو می‌شود بهترین آموزشگاه‌ها را در پایتخت و شهرهای بزرگ پیدا کرد. یادتان نرود که با طراحی وب سایت آموزشگاه زبان چند قدم از رقبایتان جلوتر خواهید بود. 

 

مزایای طراحی وب سایت لیمس برای آموزشگاه زبان

 

کمی قبل‌تر گفتیم که طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، تا چه اندازه نقش مؤثری در کسب‌وکارتان دارد؛ اما استفاده از هر سایتی هم سودمند نیست. شما باید سایتی را انتخاب کنید که مزایای بیشتری نسبت به دیگر وب‌سایت‌ها در اختیارتان بگذارد. بهتر است اول به بخش‌های مهم در طراحی وب سایت‌‌های آموزشگاه زبان نگاهی بیندازیم. 

طراحی وبسایت برای آموزشگاه زبان

 

 

  • سئو مناسب، عاملی موثر در رشد وب سایت آموزشگاه زبان

 

خوب است بدانید، گوگل و موتورهای جست‌وجویش الگوریتم‌های ویژه‌ و مدام در حال به‌روز شدن دارند. در این فضا نه تنها شما، بلکه تعداد زیادی از آموزشگاه‌های زبان انگلیسی هم هستند؛ آن‌ها تلاش می‌کنند با محتوای بهتر و تبلیغات گسترده‌تر خودشان را به صدر سایت‌های موجود در گوگل برسانند. آیا تا به حال برای جستجوی مطلبی، به صفحه‌های دیگر گوگل رفته‌اید؟ بی‌تردید جواب خیلی‌ از شما «خیر» است. آمارها نشان می‌دهد که مخاطب‌ها فقط به اولین سایت‌ها در صفحه اول گوگل توجه می‌کنند. به همین خاطر سئو مناسب می‌تواند شما را در لیست اولین سایت‌هایی بگذارد که گوگل به مخاطب نشان می‌دهد. پس برای طراحی وب سایت آموزشگاه زبان به نرم‌افزاری هوشمند و قوی نیاز دارید. اگر قصد دارید در این زمینه سطح کسب‌وکارتان را افزایش دهید، انتخاب نرم‌فزار لیمس برای طراحی سایت، انتخاب مناسبی است. 

 

  • اهمیت پوسته سایت در طراحی سایت آموزشگاه زبان

 

هر چقدر فضای سایت مرتب‌تر و زیباتر باشد، کاربرهای بیشتری را به خودش جذب می‌کند. طراحی مدرن و ساخت یک تجربه کاربری عالی، تأثیر زیادی در افزایش کاربران دارد. کاربران دوست دارند که بخش‌های مختلف سایت را به‌راحتی پیدا کنند؛ پس استفاده از اشکال و ابزارهایی که زودتر آن‌ها را به خواسته‌شان برساند، بسیار مهم است. تمام این بخش‌ها، جنبه‌هایی است که نرم‌افزار آموزشگاهی زبان لیمس به‌خوبی آن‌ها را برایتان آماده می‌‌کند. 

 

  • طراحی سایتی واکنش گرا برای آموزشگاه زبان

 

کاربرها بیشتر به طرف سایت‌هایی می‌روند که بتوانند در هرجا و هر زمان از آن استفاده کنند. خانه، محل کار، در زمان پیاده‌روی یا در تاکسی فرقی ندارد. سایتی که هم در رایانه و هم در تبلت و گوشی همراه، تجربه کاربری خوبی بسازد، در اصطلاح به آن واکنش‌گرا (Responsive Design) گفته می‌شود. سایت‌های واکنش‌گرا کاربرهای بیشتری را جذب می‌کنند چون احساس بهتری را در مخاطب ایجاد می‌کنند و کار با سایت برای همه آسان و سریع است. ممکن است زمانی که یک کاربر با تلفن همراهش وارد سایتی می‌شود، اگر سایت واکنش‌گرا طراحی نشده باشد، صفحه سایت به خوبی نمایش داده نخواهد شد. این مسئله باعث می‌شود که کاربر دیگر سراغ آن سایت نرود.

 

این ابزار هوشمند در زمان بارگذاری صفحه، تمام بخش‌ها را به سایزی مناسب با تبلت یا گوشی تبدیل می‌کند. در این حالت شما به‌خوبی تمام صفحه سایت را کامل می‌بینید. سایتی با این ویژگی، جایگاهی در صفحه اول گوگل را به دست می‌آورد. سایتی که گروه لیمس برای آموزشگاه‌های زبان طراحی می‌کنند، واکنش‌گرا، سازگار با اصول سئو و دارای تجربه کاربری خوبی هستند. 

 

  • اهمیت سرعت بالا در وب سایت آموزشگاه زبان

 

همیشه سایت‌هایی که سرعت بارگذاری کمی دارند، ما را خسته می‌کنند و گاهی با ناامیدی از آن خارج می‌شویم. بهتر است برای طراحی سایت آموزشگاه زبان و رقابت با دیگر آموزشگاه‌ها به این نکته هم توجه کنید. هر چقدر کیفیت کلاس‌های آنلاین و آفلاین آموزشگاهتان بهتر باشد، کاربرهای بیشتری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند. لیمس به دلیل طراحی سایت با هسته سبک و استفاده از سرورهای پرسرعت و خوشه‌ای، سایتی با سرعت تقریبا مناسبی ارائه می‌دهد.

 

اگر مایل هستید به دنیای آموزش آنلاین پا بگذارید اما از نحوه‌ی فعالیت و ورود به این فضا اطلاعی ندارید؛ توصیه می‌کنیم مقاله‌ی راه‌اندازی آموزشگاه آنلاین زبان را بخوانید. 

 

سایت آموزشگاه زبان باید چه امکاناتی داشته باشد؟

 

بهتر است سایت آموزشگاه زبان، علاوه بر اینکه نقش یک پایگاه اطلاع‌رسانی را برای آموزشگاه زبان دارد؛ امکانات دیگری را نیز در اختیار قرار دهد. به عنوان مثال چند مورد از امکاناتی که بهتر است سایت آموزشگاه زبان داشته باشد را در ادامه بیان می‌کنیم: 

 

  • ثبت‌نام و پرداخت هزینه از طریق سایت آموزشگاه

 

اگر بخواهید در سطح گسترده‌تری فعالیت کنید، باید شرایط ثبت‌نام غیرحضوری در سایت آموزشگاه فراهم شود. مخاطب اطلاعات کاملی از شرایط کلاس را در سایت آموزشگاه ببیند و کلاس دلخواه خود را انتخاب کند. دیگر لازم نیست زبان‌آموزها بعد از ثبت‌نام اینترنتی، به آموزشگاه بروند و ثبت‌نام را به‌شکل حضوری تکمیل کنند. همچنین این امکان را بدهد که افراد از درگاه‌های پرداختی اینترنتی شهریه را پرداخت کنند. 

 

  • برگزاری کلاس‌های حضوری، آفلاین و آنلاین

 

سایت آموزشگاه باید بتواند شرایط را برای برگزاری کلاس‌ها به‌صورت آنلاین، آفلاین و حتی ترکیبی از حضوری و آنلاین فراهم کند. با این امکانات می‌توانید به کاربرهایی از سراسر دنیا خدمات بدهید. بسیاری از افراد با توجه به شرایط کنونی و زمان محدودشان کلاس‌های آفلاین را می‌پسندند. کافی است یک‌بار بخش‌های مختلف را ضبط و در سایت بارگذاری کنید. کاربرها می‌توانند بعد از ثبت‌نام، ویدئوهای آموزشی را در پنل کاربری‌شان ببینند. هر زمان هم که بخواهند از آن استفاده می‌کنند. همچنین بهتر است ویدئو جلسات آنلاین ضبط و آرشیو شود تا زبان‌آموزان پس از آن با مراجعه به سایت و پروفایل خود امکان مرور محتوای جلسات را داشته باشند. 

 

  • امکان ثبت تکالیف در وب سایت آموزشگاه

 

تعیین تمرین‌ها و بررسی آن‌ها پروسه طولانی‌ای دارد. بهتر است وب سایت این امکان را داشته باشد که تکالیف هر جلسه در آن بارگذاری و تصحیح شود. در این صورت زبان‌آموزها می‌توانند در قالب‌های مختلف مانند صوت، ویدئو، فایل و عکس این تمرین‌ها را در سایت بارگذاری کنند؛ استاد هم در زمان معین آن‌ها را بررسی و تصحیح می‌کند. 

 

  • امکان ثبت نمره‌های کلاسی و نهایی در پنل کاربری

 

یکی از امکانات مهمی که سایت آموزشگاه زبان می‌تواند داشته باشد، ثبت نمرات کلاسی و نهایی در سایت و امکان نمایش نمره در پورتال هر فرد است. یعنی زبان‌آموزان در پورتال شخصی خود نمره‌های کلاسی و نهایی را می‌بینند و نقاط ضعف و قدرت خودشان را می‌فهمند. 

 

  • ارسال خودکار پیامک‌ها

 

هر آموزشگاهی برای اعلام برگزاری کلاس‌ها یا زمان ثبت‌نام، اطلاع‌‌دادن تخفیف‌ها، پرداخت شهریه و خبرهای آموزشی نیاز به اطلاع‌رسانی خودکار و منظم دارد. بهتر استاین فرآیندها به صورت خودکار و سریع انجام شود تا زمان و هزینه کمتری برای آموزشگاه داشته باشد. 

 

  • هماهنگی با تجهیزات نرم‌افزاری آموزشگاه

 

اگر اطلاعات ثبت‌نام، نمرات و سایر داده‌هایی که در سیستم مدیریت آموزشگاه زبان ثبت می‌شود به صورت خودکار، در سایت نیز قرار بگیرد، در هزینه و زمان صرفه‌جویی شده است و مدیریتی یک‌پارچه برای آموزشگاه زبان فراهم می‌کند. همچنین خطاهای دستی کاهش می‌یابد. نرم‌فزار لیمس این امکان هماهنگی و به‌روزرسانی خودکار سایت با نرم‌افزار را به خوبی برآورده می‌کند. 

 

  • ارائه پورتال‌های ویژه برای مدیر، اساتید و زبان‌آموزها

 

اگر در طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، پورتال و اپلیکیشنی را برای هر بخش طراحی شود؛ مدیر آموزشگاه در کمترین زمان می‌تواند عملکرد اساتید و زبان‌آموزها را ببیند، روند رشد و جذب سایت را بررسی کند و برای بخش‌های مختلف برنامه‌های جدید طراحی کند.

 

در این صورت، اساتید هم پورتالی جداگانه دارند. با این نرم‌افزار، کیفیت کلاس‌ها هم‌سطح با کلاس‌های حضوری است. استادها، کنترل کاملی بر کلاس خواهند داشت و می‌توانند از روش‌های مختلف مانند پخش فایل صوتی و تصویری برای تدریس استفاده کنند. همچنین می‌توانند در زمان امتحان سؤال‌ها را در فضای خصوصی سایت از زبان‌آموز بپرسند. پورتال‌های لیمس، فقط محدود به مدیر و اساتید نیست. زبان‌آموزها هم می‌توانند از این خدمات استفاده کنند. در این پورتال، والدین از روند آموزشی بچه‌ها مطلع خواهند ‌شد. 

طراحی وبسایت برای آموزشگاه زبان

 

 

هزینه طراحی سایت آموزشگاه زبان

 

هزینه طراحی سایت آموزشگاه زبان، در هر شرکتی متفاوت است و نمی‌شود رقم مشخصی برایش تعیین کرد. هر شرکت با توجه به امکاناتی که برای کاربر فراهم می‌کند قیمت معینی دارد. البته همیشه قیمت‌های زیاد، کیفیت خوب را تضمین نمی‌کند؛ اما خوب است بدانید که طراحی سایتی حرفه‌ای، ارزان نیست. این هزینه با توجه به بخش‌های مختلف و امکانات ویژه برای کاربرها افزایش پیدا می‌کند. سئوی بهتر، وجود کلیدهای مختلف برای دسترسی راحت‌تر، پشتیبانی و... روی قیمت تأثیر می‌گذارد.

 

نگران پرداخت هزینه‌ها نباشید. خبر خوب این است که بیشتر شرکت‌ها شرایط اقساطی هم دارند. شما می‌توانید در چند قسط و طبق قرارداد با شرکت، هزینه‌ها را پرداخت کنید. 

 

روش‌های طراحی سایت برای آموزشگاه زبان

 

در طراحی وب سایت آموزشگاه زبان استفاده از قالب‌های آماده بسیار رایج است. قالب‌های وردپرس تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند که می‌توانید انتخاب کنید؛ البته می‌توانید سایتی اختصاصی هم داشته باشید که هزینه‌اش از حالت اول بیشتر می‌شود. در این حالت طراح، سایتی اختصاصی را برایتان طراحی می‌کند.

 

در مجموعه لیمس بعد از انتخاب پکیج دلخواهتان می‌توانید اطلاعات مربوط به آموزشگاه، پرسنل، دوره‌های آموزشی و... را به مسئولین لیمس بدهید. مرحله بعدی انتخاب دامنه، هاست و قالب سایت است. بعد از تمام‌شدن طراحی سایت، آن را به لیمس متصل می‌کنند. بعد از همگام‌سازی اطلاعات، سایت آماده است. 

 

  • استخدام برنامه نویس و طراح سایت

 

خیلی وقت‌ها می‌توانید برای طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، برنامه‌نویس اختصاصی استخدام کنید. این برنامه‌نویس‌ها با توجه به خواسته و سلیقه‌تان، سایت را طراحی می‌کنند. هزینه بالایی که در این روش برای طراحی و پشتیبانی سایت باید پرداخت کرد و همچنین با مشکلات طراحی سایت به طور مستقیم درگیر خواهید بود. 

 

  • برون‌سپاری طراحی سایت به شرکت‌ها

 

در ابتدا شاید بهتر است معنی برون‌سپاری را تعریف کنیم. برون‌سپاری به معنی سپردن پروژه به افرادی خارج از مجموعه اصلی است. شما هم می‌توانید برای طراحی سایت آموزشگاه زبان، آن را به شرکت‌های مهندسی و مجرب بسپارید. این شرکت‌ها به بهترین نحو و در قالب‌های مختلف و دلخواه شما، سایت را طراحی می‌کنند.  

 

  • استفاده از سایت متصل به نرم افزار مدیریت آموزشگاه

 

زمانی که سایت آموزشگاه به نرم‌افزار مدیریت متصل شود، می‌توانید بدون واردشدن به سایت از امکاناتش استفاده کنید. کمی پیش‌تر گفتیم که نرم‌افزار لیمس پکیج‌های مختلفی دارد و در هرکدام از این پکیج‌ها، امکانات ویژه‌‌ای برای کاربران در نظر گرفته شده است. پکیج پیشرفته لیمس، اپلیکیشن و سایت اختصاصی برای آموزشگاه‌ها طراحی می‌کند. وجود اپلیکیشن، امکانات مختلفی را در اختیار کاربران می‌گذارد. کاربرها به‌راحتی می‌توانند از بخش‌های اپلیکیشن برای تماشای کلاس‌ها، ثبت‌نام و... استفاده کنند. 

 

چگونه وب‌سایت آموزشگاه را پربازدید کنیم؟

 

  • بهینه‌سازی سئو سایت

 

برای افزایش بازدید سایت چند عامل نقش بسیار مهمی دارند. سئوی سایت، مهم‌ترین بخش در میزان بازدید است. شما باید برای بهینه‌سازی سایت، آموزش‌های لازم را در زمینه کسب‌وکارهای اینترنتی ببینید یا از کارشناسان این حوزه کمک بخواهید. بهینه‌سازی کمک می‌کند تا سایت آموزشگاهتان جز اولین نتایج گوگل شود؛ البته این مبحث بسیار گسترده است و آموزش‌های ویژه‌ای می‌خواهد. در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع خواهیم پرداخت. 

 

  • تولید محتوای مناسب

 

بهینه‌سازی سایت با تولید محتوای مناسب گره خورده است. برای تولید محتوا، ابتدا به هدفتان از طراحی سایت فکر کنید. هدف اصلی شما در طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، جذب کاربرهای بیشتر است؛ پس باید محتوایی را تولید کنید که نیازمندی‌های مخاطبتان را برطرف کند. هر چقدر این محتوا جالب‌تر باشد، افراد بیشتری را جذب می‌کند. 

 

  • به‌روزرسانی محتواهای سایت

 

کاربرهای سایت، به‌ویژه سایت آموزشگاه زبان همیشه دوست دارند از روش‌های نوین و به‌روز استفاده کنند. اگر محتواهای قدیمی را مرتب به‌روزرسانی کنید، کاربران برای پیگیری و خواندن مطالب سایت، مشتاق می‌شوند. همچنین با به‌روز‌رسانی با استفاده از کلمات کلیدی جدید، روی سئو هم تأثیر مهمی می‌گذارید.

 

در آخر باید گفت

 

طراحی وب سایت آموزشگاه زبان، نقش مهمی در گسترش کسب‌وکار یک آموزشگاه زبان دارد. با داشتن سایت و ورود به بازار آموزش آنلاین زبان، می‌توانید بازار هدف خود را به سطح بین‌المللی برسانید. لیمس برای رفع این نیاز آموزشگاه‌ها، پکیج پیشرفته را طراحی و ارائه می‌کند. در این پکیج علاوه بر نرم افزار مدیریت یکپارچه آموزشگاه زبان و سیستم آموزش آنلاین، اپلیکیشن و سایت اختصاصی برای آموزشگاه طراحی می‌شود. همچنین سایت با نرم‌افزار هماهنگ و متصل خواهد بود.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: