جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

30 دی 1399

نرم‌افزار جامع لیمس

دنیای امروز، دنیای تکنولوژی است و تمامی موسسات بر اساس همین موضوع سعی بر افزایش فاصله خود با دیگر رقبا دارند. با پیدایش سیستم‌های آموزش مجازی و گسترده شدن فناوری اطلاعات، روش‌های آموزش و یادگیری تغییر کرده‌اند و با هدف این که افراد بدون محدودیت زمان و مکان بتوانند به آموزش دسترسی داشته باشند، در حال توسعه‌اند. سیستم لیمس توانسته با داشتن قابلیت‌های منحصر به فرد این تکنولوژی و فناوری را در زمینه‌های آموزشی در اختیار کاربران و مدیران موسسات قرار دهد. در ادامه همراه ما باشید تا بهتر و بیشتر به بررسی راهکارهای پیشنهادی بپردازیم:

نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه زبان لیمس

نرم‌افزار تخصصی لیمس در سال 92 توسط یک تیم نرم‌افزاری طراحی شده و افتخار همکاری با بسیاری از مدیران آموزشگاه‌های زبان کشور را داشته است. این همراهی و مشارکت ارتقای روزافزون را برای این سیستم به ارمغان آورده است. این نرم‌افزار کاربردی با درنظر گرفتن جدیدترین تکنیک‌ها و به‌روزترین متدها، آموزشی بدون دردسر را راه‌اندازی کرده است و تمام توان خود را به کار گرفته تا با ارائه سیستمی هوشمند، شاهد رضایت‌مندی شما باشد و گامی در جهت توسعه و پیشرفت سیستم آموزش مجازی مؤسسات زبان بردارد. 

لیمس پیشرو در مسیر مدیریت آموزشگاه زبان

لیمس مفتخر است که طی این سال‌ها توانسته اعتماد و رضایت آموزشگاه‌های زبان بسیاری را به خود جلب کند و در برگزاری هرچه بهتر کلاس‌های آموزشی، یاریگر و همراه مدیران شایسته باشد. آمارهای اخیر نشان می‌دهد که 327 آموزشگاه زبان، 72110 کلاس را با حضور 1253 استاد برای بیش از 365 هزار زبان‌آموز، همراه لیمس بوده و مسیر آموزشی باکیفیتی را پیموده‌اند. چنین آماری موجب دلگرمی کارکنان این مجموعه شده و تلاش و انگیزه‌ی آنها را در پیشبرد اهدافی که دنبال می‌کنند؛ دوچندان می‌کند. 

راهکارهای مبتنی بر نیاز آموزشگاه های زبان

دستیار هوشمند لیمس نه تنها به آموزش و مسائل پیرامون آن اهمیت داده و این مسیر پرفراز و نشیب را برای استادان و زبان‌آموزان هموارتر کرده، بلکه تمامی مسائل و مشکلات احتمالی آموزشگاه‌ها اعم از امور مالی، اداری و آموزشی را در مرکز توجه قرار داده است. تیم طراحی این نرم‌افزار هوشمند همواره با تکیه بر علم و دانش روز، سعی در برطرف کردن نیازهای مدیران دغدغه‌مند داشته است. از جمله امور مهمی که توسط لیمس پیگیری و اجرا می‌شود عبارتنداز:

  • امور مالی

رصد لحظه‌ای صندوق مؤسسه، گزارش ثبت‌نام ترم، گزارش درآمد کلاس‌ها، سیستم‌های: حقوق و دستمزد اساتید، مدیریت تخفیف‌ها،چک‌ها و اقساط، پیگیری بدهکاران و... از جمله قابلیت‌های مهم لیمس در زمینه امور مالی است. 

  • امور اداری

از جمله امکانات این سیستم که ساماندهی امور اداری را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد، سیستم‌های: گزارش ثبت‌نام زبان‌آموزان، مدیریت تماس‌ها، حضور و غیاب، فعالیت و عملکرد پرسنل، پیگیری فرایند تعیین سطح، سیستم اطلاع‌رسانی و نظرسنجی و... را می‌توان نام برد.

  • امور آموزشی

ارزیابی عملکرد اساتید، برنامه‌ریزی و تقویم آموزشی، مدیریت نمرات و کارنامه، فرایند تعیین سطح، سیستم حضور و غیاب، مدیریت کلاس‌های آنلاین و ساختار آموزشی دلخواه و... نیز از برترین ویژگی‌های آموزشی لیمس است که شما را قادر خواهد ساخت هرکدام از موارد مذکور را به صورت مجزا و به بهترین نحو مدیریت کنید.

سخن آخر

بیش از یک دهه است که تکنولوژی‌های آموزشی با رشدی خیره کننده‌، مسیر خود را به سرعت در صنعت آموزش مجازی طی می‌کنند. شاید زمان آن رسیده باشد شما هم با راه‌اندازی لیمس چهره‌ی جدیدی از تکنولوژی را در مؤسسه خود رونمایی کنید و خودتان را از رقبا در فراهم سازی امکانات هوشمند متمایز کنید. اما شروع آموزش مجازی درست و باکیفیت اصول خود را دارد. «برای اطلاع از اصول مهم آموزش آنلاین اینجا کلیک کنید.»

 

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: