جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

10 آذر 1399

راهکاری اساسی برای دعوت زبان ‌آموزان به کلاس های آنلاین

اسفند 98 بود که علائمی از  ویروس کرونا در ایران مشاهده شد و به طور رسمی حضور این ویروس اعلام شد. در همین زمان بود که اکثر مراکز آموزش مجازی از جمله مدارس به فکر راه‌اندازی آموزش مجازی افتادند و سعی کردند تا شعبه آنلاین خود را راه‌اندازی کنند.

برخی از این مراکز که مدارس در راس آن‌ها بودند؛ آموزش مجازی ضعیف و بی‌کیفیتی را راه‌اندازی کرده و تجربه بدی را برای خانواده‌ها، دانش‌آموزان و زبان‌آموزان ایجاد کردند. همین تجربه بد باعث شد تا کار مدیران موسسات زبان برای متقاعدسازی خانواده‌های زبان‌آموزان خردسال و همچنین شخص زبان‌آموزان بزرگسال، برای شرکت در کلاس‌های آنلاین بسیار سخت شود. 

امروز دیگر فرصتی برای ریسک و آزمون و خطا باقی نمانده و در صورت هرگونه اشتباهی در این زمینه، شاید موسسه دیگر نتواند مثل دوران قبل از کرونا کار کند و تعداد زیادی از زبان‌آموزان خود را از دست بدهد.

پس اگر دوست دارید زبان‌آموزانتان دوباره در کلاس‌ها حاضر شده و این بار به صورت مجازی در کنار شما باشند، پیشنهاد می‌کنیم فقط و فقط یک مرتبه آموزش آنلاین لیمس را به آن‌ها و خانواده‌هایشان نشان دهید و نظر آن‌‌ها را در این مورد جویا شوید.

تجربه مثبت آن‌ها نشان‌دهنده کیفیت آموزش مجازی لیمس بوده و باعث خواهد شد تا علاوه بر زبان‌آموزان فعلی، به فکر جذب زبان‌آموزان جدید بیفتید.

برای خلق این تجربه، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید و با همکاری آن‌ها درآمد خود را به دوران قبل از کرونا بازگردانید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: