جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

مدیریت پرسنل آموزشگاه در خارج از مرکز
20 بهمن 1398

مدیریت پرسنل آموزشگاه در خارج از مرکز

یکی از عوامل مهم در رشد موسسه ، فعالیت پرسنل می باشد زیرا در صورتی که آنها بازدهی بالا و عملکرد خوبی داشته باشند ، فرایندهای موسسه بهتر انجام خواهد شد و باعث رشد و پیشرفت موسسه خواهد شد. در برخی مواقع افراد نمی دانند که مدیر از آنها چه انتظاری دارد و چه اولویتی باید در انجام امور داشته باشند بنابراین ممکن است برای کارهایی که برای مدیریت اهمیت ویژه ای ندارد ، زمان زیادی صرف کنند و در نتیجه عملکرد مطلوبی برای موسسه نداشته باشند.
طبق آمارهای رسمی ، کارمندانی که روزانه به آنها لیست وظایف محول می شود ، بازدهی بسیار خوبی دارند زیرا در شروع روز ، می دانند چه کارهایی را و با چه اولویتی انجام دهند. سیستم مدیریت وظایف لیمس ، یک سیستم هوشمند برای مدیریت وظایف و تعاملات بین مدیر و کارمندان است که با استفاده از آن می توانند برای کارمندان خود وظایف را تعریف کرده و به صورت هوشمند آنها را کنترل کرده و گزارش های مختلفی را دریافت کنند.

علاوه بر این ، این سیستم توانایی اتصال به دستیار هوشمند لیمس را نیز دارا می باشد تا ثبت وظایف را نیز به صورت اتوماتیک انجام دهد. به عنوان مثال پیگیری زبان آموزی که 10 روز از موعد پرداخت شهریه آن گذشته است را به پرسنل مربوطه محول می کند تا امور پیگیری روزانه پرسنل مشخص باشد و موردی فراموش نشود.

با استفاده از امکانات هوشمند لیمس ، خطاهای انسانی را کاهش دهید و سود مجموعه خود را بالا ببرید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: