جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

لیست و گزارش کلاسی+دانلود
20 بهمن 1398

لیست و گزارش کلاسی+دانلود

لیست کلاسی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی‌ است که معلم‌ها برای پیشبرد اهداف‌شان در کلاس به آن نیاز دارند. آموزش به زبان‌آموزان در هر سنی دردسرهای مخصوص به خودش را دارد. هر چه زبان‌آموزان بزرگ‌تر می‌شوند، احساس استقلال بیشتری می‌کنند. همین احساس باعث می‌شود دوست داشته باشند خودشان برای حضور و غیاب خود تصمیم بگیرند.

این در حالی‌ست که معلم‌ها به هیچ عنوان دوست ندارند برای یک کلاس خالی از زبان‌آموز تدریس کنند؛ چراکه آن‌ها زمان زیادی را برای آماده‌سازی دروس خود برای ارائه در کلاس صرف کرده‌اند. اینجاست که پای لیست حضور و غیاب کلاسی به میان می‌آید.

فهرست مطالب:

مزایای استفاده از لیست کلاسی

دانلود لیست کلاسی

مزایای استفاده از لیست کلاسی

استفاده از سیاست‌های حضور و غیاب در کنار مزایایی که دارد معایب متفاوتی نیز دارد. برای مثال زبان‌آموزانی که فقط به دلیل تیک‌خوردن اسم‌شان در این لیست در کلاس حضور پیدا می‌کنند، احتمالا خیلی حواس‌شان در کلاس جمع نخواهد بود و ممکن است حتی حواس بقیه افراد را هم پرت کنند. همچنین این سیستم برای کلاس‌هایی که جمعیت زیادی دارند زمان زیادی را از معلم و کلاس می‌گیرد.

با این حال استفاده از گزارش لیست های کلاسی مزایای دارد که نمی‌توان به‌راحتی از آن‌ها گذشت. با برخی از این مزایا در ادامه آشنا می‌شوید.

1- افزایش مسئولیت و انضباط زبان‌آموزان

استفاده از یک لیست حضور و غیاب کلاسی مسئولیت‌پذیری و انضباط را به زبان‌آموزان آموزش می‌دهد. بیشتر مشاغل دارای سیاست‌های حضور و غیاب هستند. زمانی که زبان‌آموزان با این سیاست در مدرسه آشنا می‌شوند، بهتر می‌توانند خود را برای آینده آماده کنند.

2- نتیجه بهتر در امتحانات

درست است که زبان‌آموزان با لیست حضور و غیاب کلاسی دشمن هستند و چشم دیدن آن را ندارند؛ اما دقیقا همین لیست می‌تواند به پیشرفت آن‌ها در درس کمک کند. نشان داده شده است زبان‌آموزانی که در کلاس حضور پیدا می‌کنند نتایج بهتری در امتحانات کسب می‌کنند.

3- حضور بیشتر دانش‌آموز

حالتی را تصور کنید که معلم‌ها از لیست کلاسی برای حضور و غیاب استفاده نمی‌کنند؛ بدیهی‌ست که دانش‌آموز کمتری در کلاس حاضر خواهد شد. قطعا یک معلم دوست ندارد برای یک کلاس خالی تدریس کند. اگر دانش‌آموزها بدانند که حاضرشدن آن‌ها در کلاس روی نمره‌شان تاثیر می‌گذارد، بیشتر در کلاس حضور پیدا می‌کنند.

4- بهبود روند تدریس

حضور هر چه بیشتر زبان‌آموزان در کلاس به این معنی‌ست که معلم‌ها می‌توانند بازخورد بیشتری از آن‌ها دریافت کنند. این بازخوردها به معلم‌ها کمک می‌کند تا روند آموزش خود را اصلاح کنند و آن را بهبود ببخشند.

دانلود لیست کلاسی

اگر دنبال لیست کلاسی هستید می‌توانید از لیمس کمک بگیرید. در لیمس شما به چندین مدل لیست حضور و غیاب کلاسی دسترسی دارید. شما در این لیست‌ها می‌توانید  بخش‌هایی نظیر نام و نام خانوادگی زبان‌آموزان، تاریخ (تاریخ شروع و پایان)، اسم کلاس، سطح کلاس،  ترم، روز، ساعت، عکس زبان‌آموزان، نام معلم و... را داشته باشید.

اما نکته مهم‌تر این است که سیستم گزارش‌دهی لیمس می‌تواند طرح‌هایی اختصاصی برای شما ایجاد کند. کافی‌ است آنچه را که از یک لیست حضور و غیاب کلاسی در نظر دارید با لیمس در میان بگذارید و طرح مورد نظر خود را دریافت کنید.

جمع‌بندی

برای آن که بتوانید زبان‌آموزان را برای حضور در کلاس تشویق کنید، از کارهای متفاوتی می‌توانید استفاده کنید. یکی از این کارها استفاده از لیست کلاسی‌ است. در کنار این قضیه می‌توانید به زبان‌آموزان بگویید که فقط با حضور در کلاس می‌توانند به برخی از آموزش‌ها دسترسی داشته باشند و تمام مطالب کلاس برای آن‌ها ارسال نمی‌شود. این گونه می‌توانید آن‌ها را تشویق کنید تا حضور بیشتری در کلاس داشته باشند.

منبع

لیست کلاسی آموزشگاه زبان لیست کلاسی آموزشگاه زبان لیست کلاسی آموزشگاه زبان لیست کلاسی آموزشگاه زبان لیست کلاسی آموزشگاه زبان

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: