جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

25 آذر 1399

راهکاری هوشمند برای کنترل بدهکاران

موسسات زبان همواره تلاش زیادی را صرف برنامه‌ریزی و بهبود روش‌های وصول بدهی زبان‌آموزان می‌کنند و در عین حال برای پیگیری پرداخت آن‌ها به مشکلات متعددی دچار می‌شوند. لیمس با طراحی دستیار هوشمند و در نظر داشتن مدیریت و پیگیری بدهی، قابلیت‌هایی را در اختیار شما می‌گذارد تا دریافت بدهی و شهریه از زبان‌آموزان در زمان مناسب و آسان صورت گیرد. این سیستم راهکاری ویژه در اختیار مدیران موسسات قرار می‌دهد تا با روش‌های نوین، بدهی‌ها را مدیریت کنند چرا که موجب افزایش بهبود فرآیند پرداخت بدهی می‌شود و تسویه مالی موسسه شما را تضمین خواهد کرد. مدیریت موثر بدهی‌های معوق با استفاده از روش‌های زیر امکان‌پذیر است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

مدیریت و پیگیری بدهکاران

پیگیری بدهکاران به صورت خودکار، یکی از ویژگی‌های قابل توجه سیستم لیمس است. شما می‌توانید با تعاریف دلخواه و لازم، پیگیری بدهکاران را به سیستم هوشمند لیمس بسپارید. مثلاً: شما می‌توانید به زبان‌آموزانی که 15 روز از تاریخ ثبت نام آن‌ها گذشته است و شهریه کلاس خود را پرداخت نکرده‌اند؛ اطلاع‌رسانی کنید و پس از 2 بار پیگیری، به صورت خودکار آن‌ها را غیرفعال کنید تا در لیست حضور و غیاب اساتید نمایش داده نشوند و از امکانات سیستم محروم شوند. به این ترتیب، پرداختی زبان‌آموزان با پیگیری کمتری انجام می‌شود.

پیامک بدهکاران

شناخت، پیگیری و ارسال پیامک به بدهکاران توسط سیستم هوشمند لیمس، بدون نیاز به دخالت نیروی انسانی انجام می‌شود. شما می‌توانید در گزارش‌های دریافتی مختلف از سیستم، زبان‌آموزان بدهکار را مشاهده کرده و میزان بدهی را هوشمندانه برای آن‌ها ارسال کنید.

دستیار هوشمند ما

سیستم هوشمند لیمس همراه و همگام موسسه شما در پیگیری امور مالی موسسه به صورت هوشمندانه عمل می‌کند و زمان پیگیری چنین اموری را به حداقل می‌رساند. این دستیار با کاهش زمان پیگیری، شما را از دردسرهای احتمالی می‌رهاند و در بهبود عملکرد پرسنل نقش به سزایی دارد.

سخن آخر

این ویژگی‌ها موسسات زبان را قادر به سازماندهی امور مالی موسسه می‌سازد. دستیار هوشمند لیمس امکانات دیگری را جهت بهبود فرایندهای مالی موسسه شما فراهم کرده است که می‌توانید در مقاله ((مدیریت مالی زبان‌آموزان در آموزش مجازی)) مشاهده کنید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: