جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

14 آبان 1401

با پیام رسان لیمس از هر پیام‌رسانی بی‌نیاز شوید

گفتگو و شکل‌گیری ارتباط بین استاد، زبان‌آموزها و سایر پرسنل آموزشگاه از ضرورت‌ها و چالش‌های همیشگی آموزشگاه‌ زبان بوده است. در گذشته، نامه‌نگاری و جلسات هفتگی بین اساتید و پرسنل فرصتی برای گفتگو بود. اما گفتگو با زبان‌آموزها چون تنها به صورت حضوری انجام می‌شد زمان‌بر و گاه غیرممکن بود.

با ظهور پیام رسان‌های آنلاین، مشکلات آموزشگاه‌ها در نگاه اول حل شده است؛ اما نظارت و مدیریت چت‌ها در پیام رسان‌ها سخت و زمان‌گیر است. حتی در بعضی موارد زبان‌آموز با استاد کلاس خصوصی خارج از چارچوب آموزشگاه برگزار می‌کردند که خسارت‌های مالی هم در پی داشت. در این مقاله می‌خواهیم به مسئله پیام رسان‌ها در آموزشگاه زبان بپردازیم و در نهایت با پیشنهاد لیمس برای حل این مشکل، آشنا شویم.

 

فهرست مطالب

پیام رسان چیست؟

پیام رسان خارجی چه مشکلاتی را برای آموزشگاه زبان به همراه دارد؟

در آموزشگاه زبان از چه پیام رسانی استفاده کنم؟

مزایا و امکانات پیام رسان لیمس چیست؟

 

پیام رسان چیست؟

پیام رسان‌ها فضایی هستند که در آن‌ شما می‌توانید با مخاطبین تلفن همراه خود یا افرادی که با آن‌ها در یک گروه هستید، گفت‌وگو کنید و اطلاعاتی را با آن‌ها به اشتراک بگذارید.

پیام رسان‌ها امروزه جایگزین روش‌های قدیمی انتقال پیام مانند SMS و MMS شده‌اند و به دلیل سرعت بالایی که در انتقال پیام و اطلاعات دیگر دارند، جزو راه‌های ارتباطی محبوب در جهان به‌شمار می‌روند.

استفاده از پیام رسان خارجی چه مشکلاتی دارد؟

پیام رسان خارجی چه مشکلاتی را برای آموزشگاه زبان به همراه دارد؟

در همین ابتدا باید بگوییم، منظور از پیام رسان خارجی، انواع پیام رسان ساخت داخل یا خارج کشور است که خارج از سیستم مدیریت آموزشگاه زبان قرار دارد. مهم‌ترین عیب پیام رسان‌های خارجی، عدم دسترسی همیشگی به آن‌ها است. متاسفانه برخی از این پیام رسان‌ها دچار فیلترینگ می‌شوند یا در اثر قطعی و کم شدن سرعت اینترنت، دسترسی به آن‌ها دشوار می‌شود.

انتشار اطلاعات تماس زبان‌آموزان، اساتید و پرسنل از دیگر معایب پیام رسان‌های خارجی است. علاوه بر بروز مزاحمت برای افراد در چت‌های خصوصی، گاهی ممکن است استاد با زبان‌آموز خارج از چارچوب آموزشگاه به برگزاری کلاس خصوصی اقدام کند. در نتیجه برای آموزشگاه ضرر مالی به بار آید و باعث ریزش زبان‌آموزان شود.

از دیگر مشکلات استفاده از پیام رسان‌ خارجی، فرایند زمان‌بر مدیریت، ساخت و حذف گروه‌های کلاسی در پیام رسان‌ها است. همچنین مدیریت آموزشگاه امکان دسترسی و مدیریت چت‌های خصوصی زبان‌آموزان، اساتید و پرسنل را نیز ندارد. به همین دلیل ممکن است حاشیه و مشکلاتی برای آموزشگاه پیش بیاید.

استفاده از یک پیام رسان در آموزشگاه مزایای زیادی دارد که بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. اما راهکار حل این مشکلات چیست؟

 

در آموزشگاه زبان از چه پیام رسانی استفاده کنم؟

اغلب آموزشگاه‌ها به ویژه آموزشگاه‌های زبان پیشرو، مدیریت آموزشگاه را به یک نرم‌افزار مدیریت یکپارچه آموزشگاه سپرده‌اند. نرم‌افزار مدیریت آموزشگاه زبان لیمس، از نرم‌افزارهای پیشرو در مدیریت یکپارچه است که در کنار خدمات و امکانات مختلفی که دارد؛ از یک پیام رسان نیز برخوردار است.

نرم‌افزار لیمس، پیام رسان ویژه‌ای درون خود در نظر گرفته است تا زبان‌آموزان و اساتید آموزشگاه‌های زبان با استفاده از آن بتوانند به‌راحتی و بدون دغدغه‌ی سرعت اینترنت و فیلترینگ، با یکدیگر در ارتباط باشند و گفتگو کنند.

مزایا و امکانات پیام رسان لیمس

مزایا و امکانات پیام رسان لیمس چیست؟

  1. پیام رسان لیمس، محدودیت‌های معمول در سایر پیام رسان‌ها مانند فیلترینگ یا سرعت پایین اینترنت را ندارد. بخش پیام رسان لیمس همیشه در پورتال و اپلیکیشن اساتید و زبان‌آموزان در دسترس است. 
  2. با ثبت هر کلاس در نرم‌افزار لیمس، به طور خودکار یک گروه در پیام رسان تشکیل می‌شود. افزودن یا حذف زبان‌آموزان نیز به صورت خودکار انجام می‌شود. در نتیجه در زمان پرسنل نیز صرفه‌جویی می‌شود.
  3. اطلاعات تماس اساتید و زبان‌آموزان، به هیچ عنوان برای یک‌دیگر نشان داده نمی‌شود. این قابلیت منحصربه‌فرد باعث می‌شود تا از تخلفاتی مثل برگزاری کلاس خصوصی خارج از قوانین آموزشگاه جلوگیری شود.
  4. محتوای تمام گفتگوهای گروهی و خصوصی برای مدیریت قابل مشاهده و مدیریت است. یعنی او می‌تواند پیام‌هایی را از گروه حذف کند.
  5. همه افراد می‌توانند انواع فایل متنی، ویدئویی، عکس و صوت را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.
  6. مدیریت آموزشگاه می‌تواند برای حجم فایل‌های ارسالی، محدودیت قرار دهد. در غیر اینصورت محدودیتی در بارگذاری فایل وجود ندارد.

از دیگر امکانات پیام رسان لیمس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مدیریت دسترسی زبان‌آموزان برای ارسال پیام (به استاد، همکلاسی‌ها یا مدیریت)؛
  • امکان حذف پیام از طریق نرم‌افزار مدیریتی؛
  • امکان ارسال صوت، عکس، فیلم و انواع فایل‌های رایج در چت؛ 
  • امکان پاسخ دادن (ریپلای کردن) به پیام‌ها؛
  • امکان کپی متن پیام‌ها؛
  • امکان حذف پیام‌های ارسال شده توسط خود کاربر؛
  • امکان ذخیره فایل‌ها در گالری و دانلود‌ها؛
  • امکان استفاده از پیام رسان در پورتال تحت وب و اپلیکیشن برای اساتید و زبان‌آموزان؛
  • امکان استفاده از پیام رسان در نرم‌افزار ویندوز برای مدیریت.

 

و اما سخن آخر

اگر تا به اینجای مقاله را خوانده باشید؛ حتما مایل هستید از قابلیت پیام رسان لیمس استفاده کنید. برای اطلاع از نحوه استفاده از پیام رسان و توضیحات بیشتر توصیه می‌کنیم ویدیوی موجود در ابتدای صفحه را مشاهده کنید.

 

 

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: