نرم افزار ویندوزی لیمس

نسخه ویندوز نرم افزار لیمس، هسته‌ی مرکزی لیمس است و برای پرسنل و مدیریت آموزشگاه طراحی شده است. در نسخه ویندوز لیمس، تمام امور مالی،آموزشی و اداری قابلیت مدیریت و بررسی دارد. این نرم‌افزار تحت شبکه است و تمامی پرسنل بدون محدودیت، در رایانه خود به آن دسترسی دارند. سطح دسترسی هر یک از کاربران لیمس، توسط مدیریت آموزشگاه تعیین می‌شود.

1000نصب موفق
3000کاربر فعال
366424ورود به نرم افزار

چرا استفاده از سیستم نرم افزاری لیمس لازم است؟

نرم افزار ویندوزی لیمس، حاصل سال‌ها لمس نیازهای آموزشگاه‌ زبان از نزدیک است. با طراحی محیط کاربری ویژه تمام پرسنل در آموزشگاه‌ زبان، انجام بسیاری از فرآیندهای آموزشگاه را هوشمندانه، سریع و آسان کرده است و در اثر برقراری این اتوماسیون در آموزشگاه، اشتباهات انسانی، پرت های زمانی و مصرف کاغذ به حداقل می‌رسد.
همچنین نرم افزار ویندوزی لیمس به صورت یکپارچه با سایر پلتفرم ها عمل می‌کند؛ امکانات و فرم ها در چارچوب مورد نیاز دپارتمان‌ها و بخش‌های مختلف آموزشگاه طراحی شده اند و افراد مختلف آموزشگاه بدون تداخل یا پراکندگی، در کنار یکدیگر عمل می‌کنند.

نرم افزار ویندوزی لیمس چه مزایایی دارد؟

  • افزایش سرعت ورود و فعالیت کاربران
  • وجود کلیدهای دسترسی سریع
  • بدون محدودیت در تعداد نصب و تعداد کاربر
  • رابط کاربری ساده و کاربردی
  • گروه‌بندی امور در پنل‌ها
  • دسترسی آسان به دلیل تحت شبکه بودن نرم‌افزار
  • امکان انجام چند کار به طور همزمان
  • امکان تغییر در داشبورد متناسب با نیاز

سیستم نرم‌افزاری لیمس چه امکاناتی دارد؟

مدیریت کاربران

با لیمس، بایگانی‌های پر از کاغذ جای خود را به بایگانی الکترونیکی می‌دهند. تمام اطلاعات زبان‌آموزان، پرسنل و حتی اطلاعات آموزشی، بازاریابی و... ذخیره می‌شود. همچنین جستجو در اطلاعات نیز بسیار ساده و سریع است.

برنامه‌ریزی کلاس‌ها

تمامی کلاس‌ها به صورت هوشمند برنامه‌ریزی می‌شود. نیازی به نگرانی برای وجود تداخل و مشکل در برگزاری کلاس نباشید. لیمس به صورت خودکار این مسائل را زیر نظر دارد.

مدیریت امور مالی

نرم‌افزار لیمس، تمام امور مالی ازجمله سررسید چک‌ها و اقساط، دریافت شهریه و... را به صورت خودکار اطلاع‌رسانی و پیگیری می‌کند. همچنین فیش حقوقی پرسنل را به صورت خودکار محاسبه می‌کند.

امکان افزودن فروشگاه و کتابخانه

با لیمس امکان ایجاد و مدیریت فروشگاه و کتابخانه‌ی آنلاین فراهم است. کتاب، نرم‌افزار و فایل‌های آموزشی را در فروشگاه به فروش برسانید یا از طریق کتابخانه در دسترس زبان‌آموزان و پرسنل قرار دهید.

اطلاع‌رسانی‌های خودکار

با اتصال نرم‌افزار به دستیار هوشمند لیمس، اطلاع‌رسانی‌هایی چون لغو و هر تغییر در برنامه کلاس‌ها، غیبت، تاخیر، دیرکرد شهریه و... از طریق پیامک به والدین یا زبان‌آموزان انجام خواهد شد.

ارائه‌ی گزارش‌های جامع

لیمس تمامی داده‌ها را به طور مداوم دریافت و تحلیل می‌کند و گزارش‌های جامع و کاربردی از میزان ریزش و جذب زبان‌آموز، بازاریابی و سایر شاخص‌های مهم رشد آموزشگاه ارائه می‌کند.

مدیریت ثبت‌نام و حضورو‌غیاب

تمام امور آموزشی چون: ثبت‌نام، تعیین سطح، ثبت نمرات،صدور کارنامه، حضور‌و‌غیاب و ... از طریق نرم‌افزار لیمس قابل اجرا است. سیستم نمره‌دهی در لیمس متغیر است و متناسب با نیاز هر کلاس تعریف می‌شود.

مدیریت امور اداری

تمامی فرآیندهای اداری آموزشگاه، ثبت حضور‌و‌غیاب کارمندان، مدیریت و ثبت تماس‌های تلفنی، گزارش‌های عملکرد روزانه و... در لیمس به صورت خودکار ثبت، پیگیری و انجام می‌شوند.

نظارت و مدیریت از راه دور

با لیمس، نیازی به حضور همیشگی مدیر در آموزشگاه نیست. هر کجا و در هر ساعت شبانه‌روز که باشید؛ می‌توانید کارکرد پرسنل را بررسی کنید و وظایف جدیدی را برای آن‌ها مشخص کنید.

هر کسی در آموزشگاه وظایف و مسئولیتی دارد، با ورود به صفحات زیر می توانید راهکار های لیمس را مشاهده نمایید.

مدیر
مدیر
مدیر آموزشی
مدیر آموزشی
منشی
منشی
مروری بر امکانات
مروری بر امکانات
تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: