جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

09 دی 1399

بازیگران آموزش مجازی را بهتر بشناسید

تغییر عقاید، نگرش و دیدگاه بلند مدت شما نسبت به آموزش مجازی، تعیین کننده کیفیت کار شماست. اگر درصدد برگزاری کلاس‌های آنلاین و آموزش باکیفیت هستید، باید بازیگران زمینه آموزش مجازی را به خوبی بشناسید. برای برگزاری کلاس‌های آنلاین و مدیریت آن‌ها، افراد حاضر در کادر آموزشی نقش‌های متفاوت و مهمی را ایفا می‌کنند. قطعاً تمامی مدیران آگاهی و شناخت جامعی از وظایف مسئولان بخش‌های مختلف آموزشگاه خود داشته و ما در این مقاله صرفاً جهت آشنایی بیشتر مخاطبان به معرفی برخی از نقش‌های تاثیرگذار می‌پردازیم .

اما مهم‌ترین نقش‌ها کدامند؟ و در آموزش آنلاین چه وظایفی را به عهده دارند؟

از شما دعوت می‌کنیم؛ همراه ما باشید.

مدیر آی تی

در دنیای فناوری و اطلاعات امروز، کمتر موسسه یا آموزشگاهی بدون فناوری اطلاعات قادر به پیمودن ادامه مسیر و رقابت است. باتوجه به گستره آموزش مجازی و برگزاری تمامی کلاس‌ها به صورت آنلاین، دور از تصور است که مدیریت کلاس‌ها را بدون سیستم‌های رایانه‌ای بپذیریم. با توجه به اینکه مدیریت اطلاعات امری حیاتی و اساسی است ، ضرورت وجود این نقش در آموزشگاه بیش از پیش احساس شده و مسئولیت‌های زیر از وی انتظار می‌رود:

  • شناخت و برقراری ارتباط با پلتفرم کاربردی
  • حل مشکلات و مسائل در حین برگزاری کلاس‌های آنلاین
  • پاسخ پرسش‌های متداول
  • و...

مدیر آموزش

مدیران یا مسئولان آموزشی جهت ارتقاء فعالیت‌های موسسه یا آموزشگاه شما بر اساس استانداردهای آموزشی، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و اقدام می‌نمایند. به عبارتی دیگر، مدیریت امور آموزشی یکی از اساسی‌ترین واحدهای آموزشگاه است. از آنجا که این مدیریت، کلیه امور آموزشی زبان‌آموزان را از آغاز ثبت نام تا زمان فراغت از تحصیل به عهده دارد، آشنایی با وظایف این بازیگر در حوزه آموزش مجازی ضروری می‌نماید.

مهمترین این وظایف عبارتند از:

  • نظارت بر کلیه کلاس‌ها
  • ارتقاء اساتید از نظر آموزش آنلاین
  • حفظ کیفیت کلاس‌های آنلاین همانند کلاس‌های حضوری 
  • دراختیار قرار دادن تجربیات مشترک اساتید
  • و...

طراح آموزشی

یکی از بازیگران مورد توجه در برگزاری دوره‌های آنلاین، طراح آموزشی است .با گذشت زمان و افزایش زبان‌آموزان، ضرورت وجود این نقش به خوبی احساس می‌شود. بنانراین، شما بایستی شخصی را برای  طراحی دوره‌های آنلاین مشخص کنید.

اما مهم‌ترین وظایف طراح آموزشی چیست؟

  • تعریف دوره‌های مختلف براساس شرایط و نیازها آموزش مجازی
  • برنامه‌ریزی دوره‌های تعریف شده جهت جذب زبان‌آموزان بیشتر
  • پیاده‌سازی دوره‌های جدید طراحی شده
  • و...

مسئول تولید محتوا

 این شخص معمولاً در موسسه حضور ندارد اما نقش متمایز و مهمی را ایفا می‌کند. شما باید شخصی را به عنوان تولیدکننده محتوای خود در نظر بگیرید. او می‌تواند از شبکه‌های اجتماعی، وب سایت و سایر بسترهای دیجیتال، تبلیغات موسسه را بر اساس نیازها و شرایط موجود، جهت پیشبرد اهداف شما به درستی انجام دهد. البته برخی از مدیران جهت افزایش کیفیت کار و نتیجه‌گیری بهتر و بیشتر، انجام و پیگیری چنین اموری را نه تنها به یک شخص، بلکه به تیم‌‌ها و گروهای حرفه‌ای این حوزه می‌سپارند.

آخرین و مهم ترین بازیگر

بستر آموزش مجازی در ایران نوپا است. هرچقدر که مدیران در زمینه آموزش مجازی فعالیت خود را سریع‌تر آغاز کنند، مطمئناً نتایج بهتری را خواهند گرفت. به همین دلیل، انتخاب و به کارگیری صحیح افراد در هر یک از مسئولیت‌های یاد شده، در کنار رعایت اصول آموزش مجازی، سطوح آموزش مجازی موسسه شما را به میزان چشمگیری ارتقاء خواهد داد.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: