جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

کنترل ریزش ها با استفاده از تکنولوژی چگونه امکان پذیر است؟
20 بهمن 1398

کنترل ریزش ها با استفاده از تکنولوژی چگونه امکان پذیر است؟

ریزش ها از علل اصلی کاهش درآمدهای موسسات زبان است و در صورت وقوع بی رویه این پدیده ، مدیران مجبور به تبلیغات انبوه و هزینه های بالای آن هستند.

اما تکنولوژی چگونه می تواند به کاهش ریزش ها کمک کند و سود مجموعه را افزایش دهد؟

در اواخر ترم معمولا پس از پایان ترم برخی از زبان آموزان به دلایل مختلف از ادامه تحصیل در آموزشگاه انصراف می دهند. در این حالت ممکن است علل مختلفی در این بخش اثرگذار بوده و باعث این انصراف و یا همان ریزش باشند. برخی به علت عدم رضایت از استاد ، برخی به علت مسافرت ، برخی به علت عدم رضایت از موسسه و کارمندان و ...
سیستم نرم افزاری لیمس در این قسمت با بررسی عملکرد آموزشی هر شخص و ورود اطلاعات در هر مرحله می تواند گزارش جامعی از دلایل ریزش در موسسه به مدیر ارائه کند.
شاید برخی اساتید مناسب تدریس برخی از دوره ها نباشند و در آن دوره و ترم عملکرد صحیحی نداشته باشند و با تعویض استاد آن دوره بتوان از ریزش چندین زبان آموز در هر ترم جلوگیری کرد.
همچنین برخی از اعتراضات والدین و زبان آموزان نیز که به کارمندان گزارش می شود ممکن است نادیده گرفته شود و باعث ناراحتی اشخاص از آموزشگاه و موجب ریزش شود.
البته دلایل بسیار زیادی وجود دارد و در هر شهر و استانی این بخش کاملا متفاوت می باشد.
سیستم لیمس با بررسی و آنالیز دقیق موسسات زبان( تقریبا در اقسا نقاط کشور) به یک روش ساده برای کنترل ریزش ها رسیده است که می تواند به ساده ترین شکل کنترل آن را در اختیار مدیر قرار دهد تا مدیران بتوانند درآمد موسسه را با استفاده از تصمیمات دقیق افزایش دهند.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: