جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

26 آذر 1399

ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن در کنارهم - دو پلتفرم با پرداخت هزینه یک پلتفرم

شاید تا الان برای شما هم پیش آمده باشد که با چالش سخت‌بودن کار با ادوبی کانکت توسط خردسالان روبرو شوید. از طرفی هم نتوانید این پلتفرم را حذف کنید. چرا که امکانات نسبتاً بیشتری به نسبت بیگ‌بلوباتن یا سایر پلتفرم‌های دیگر داشته باشد.

راهکار چیست؟

با ما همراه باشید تا مختصری برایتان توضیح دهیم.

راهکار لیمس برای داشتن دو پلتفرم

مجموعه لیمس با درک این چالش بخشی از مدیران آموزشگاه‌های زبان کشور و با توجه به اینکه بخش زیادی از آموزشگاه‌هایی که از ادوبی کانکت استفاده می‌کنند با مشکل سرور و امکانات مدیریتی روبرو هستند؛ پلتفرم ادوبی کانکت را در کنار پلتفرم بیگ‌بلوباتن اضافه کرد.

البته که لیمس این موضوع را نیز در نظر داشته است که شرکت ادوبی، ایران را در لیست تحریم‌های خود قرار داده و این پلفترم را نیز تحریم کرده است. اما با تمام سختی و چالش‌هایی که وجود داشت توانست این پلتفرم را با سیستم مدیریتی ( LMS ) خود همراه کند. این همراهی باعث شد تا اساتید آموزشگاه‌های زبان، به تشخیص خود و با توجه به مخاطبان کلاس، یکی از دو پلتفرم را انتخاب کنند.

این به آن معناست که بر خلاف سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات آموزشی که توان انتخاب پلتفرم را تنها یک مرتبه و آن‌هم هنگام عقد قرارداد و راه‌اندازی اولیه در اختیار مدیران آموزشگاه‌های زبان می‌گذارند؛ در هر مرتبه از شروع هر کلاس، این قدرت در اختیار مدیران و اساتید باشد.

لیمس همیشه در راستای " لمس یک مدیریت ساده" قدم برداشته و بابت این موضوع به خود می‌بالد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد ما تماس با مشاوران فروش لیمس است.

 

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: