بهترین روش اطلاع رسانی در آموزشگاه های زبان چیست؟

بلاگ
بهترین روش اطلاع رسانی در آموزشگاه های زبان چیست؟

اطلاع رسانی به موقع در آموزشگاه های زبان ، یکی از وظایف اصلی پرسنل می باشد. و معمولا این کار از طریق روش های مختلفی نظیر تلفن ، پیامک و یا شبکه های اجتماعی انجام می گیرد. اما بهترین نحوه اطلاع رسانی از نظر هزینه کدام مورد می باشد؟
***
به صورت معمول در طول روز اطلاع رسانی های کلی مثل غیبت اشخاص ، بدهی ، تولد و ... توسط کارمندان شما انجام می شود اما در صورتی فراموشی و یا عدم وجود بستر مناسب این کار به بهترین شکل انجام نخواهد شد و یا در صورت انجام زمان زیادی را از پرسنل شما خواهد گرفت.
بنابراین وجود یک سیستم اطلاع رسانی قوی و یکپارچه با هزینه کم می تواند هم رضایت زبان آموزان و والدین را به همراه داشته باشد و هم به سود آموزشگاه بیافزاید.
سیستم اطلاع رسانی یکپارچه لیمس اطلاع رسانی های خود را از طریق پیامک ، شبکه های اجتماعی ، پیام داخلی سیستم ، و نوتیفیکیش در اپلیکیشن های موبایل انجام می دهد و بسته به نیاز مدیران مشخص می شود که چه پیام هایی از چه بستری ارسال شود.
طبق آمارهای رسمی نزدیک به 90 میلیون تلفن هوشمند در ایران وجود دارد و تقریبا تمامی افراد از تلفن های هوشمند در حال استفاده هستند ، بنابراین نوتیفیکیشن در تلفن همراه می تواند بهترین حالت برای اطلاع رسانی باشد زیرا هم برای موسسه هزینه ای ندارد و هم محدودیتی در تعداد کاراکتر و استفاده از تصاویر برای آن وجود ندارد.
علاوه بر این در صورت استفاده از دستیار هوشمند لیمس می توانید بررسی و ارسال اطلاع رسانی های خود را به این دستیار 24 ساعته بسپارید و دیگر نگران فراموشی و دقت در ارسال اطلاع رسانی ها نباشید.

لیمس در تلاش است تا از هزینه های موسسات زبان بکاهد و رضایت را برای زبان آموزان و والدین فراهم کند.

ارسال دیدگاه