جدیدترین ویدئو های آموزشی لیمس

برای آموزشگاه زبان خود، باشگاه مشتریان راه اندازی کنید
21 فروردین 1401

برای آموزشگاه زبان خود، باشگاه مشتریان راه اندازی کنید

احتمالا شما هم تاکنون در انواع باشگاه مشتریان عضو بوده‌اید و با بهره‌بردن از مزیت‌های فراوان آن به این فکر افتاده‌اید که از این امکان برای کسب‌وکار خود استفاده کنید. اگر شما صاحب یک آموزشگاه زبان هستید و می‌خواهید دانش‌آموزان‌تان به موسسه شما وفادار باقی بمانند، تاسیس یک باشگاه مشتریان می‌تواند به این هدف شما جامه عمل بپوشاند.

اما باشگاه مشتریان دقیقا به چه معناست؟ تفاوت آن با برنامه‌ی وفاداری مشتری چیست؟ برنامه وفاداری مشتری چه انواعی دارد؟ برای تاسیس یک باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان باید چه اقداماتی انجام داد؟ فواید برنامه وفاداری آموزشی برای یک آموزشگاه زبان چیست؟ برنامه‌های وفاداری برای صنعت آموزش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟ یک باشگاه مشتریان موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟ معایب و مزایای باشگاه مشتری چیست؟ این‌ها سوال‌هایی هستند که سعی می‌کنیم در این مقاله به آن‌ها پاسخ دهیم.

فهرست مطالب:

باشگاه مشتریان چیست؟

انواع برنامه وفاداری مشتری

چگونه باشگاه مشتریان برای آموزشگاه راه اندازی کنیم؟

یک برنامه وفاداری آموزشی چه کمکی به آموزشگاه زبان می‌کند؟

برنامه‌های وفاداری برای صنعت آموزش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

برنامه‌های باشگاه مشتریان برای  وفاداری زبان‌آموزان

یک باشگاه زبان‌آموزان موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

مزیت‌های باشگاه مشتریان

معایب باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان چیست؟

قبل از  این که بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که باشگاه مشتریان چیست، بهتر است با مفهوم برنامه‌ی وفاداری مشتری (Customer Loyalty Program) آشنا شویم.

 شاید برای‌تان پیش آمده باشد که بعد از غذاخوردن در یک رستوران به شما فاکتوری داده و گفته شود که با جمع‌کردن تعداد مشخصی از این فاکتور یک غذای رایگان از رستوران دریافت خواهید کرد. یا این که بعد از خرید از یک فروشگاه، کارتی به شما داده شود و بگویند از این کارت که با مبلغ خاصی شارژ شده است، می‌توانید در خریدهای بعدی خود استفاده کنید.

 این‌ها نمونه‌هایی از یک برنامه وفاداری مشتری هستند. از این برنامه‌ها برای افزایش وفاداری مشتری استفاده می‌شود. به این معنی که احتمالا با استفاده از این برنامه‌ها افراد به تعداد و حجم بیشتری از شما خرید خواهند کرد. اما باشگاه مشتریان (Customer Club) چیست؟ باید بگوییم که برنامه وفاداری مشتری یک اصطلاح بسیار کلی ا‌ست و باشگاه مشتریان یک نوعی از برنامه وفاداری مشتری محسوب می‌شود.

باشگاه مشتریان چیست؟

در باشگاه مشتریان فقط به کارهایی مثل تخفیف و شارژکردن کارت بسنده نمی‌شود؛ بلکه تلاش بر این است که یک رابطه عمیق و دوطرفه بین مشتری و کسب‌وکار ایجاد شود. از آن جایی که هدف از ایجاد باشگاه مشتریان، پرورش رابطه است؛ به همین دلیل امکاناتی که در باشگاه مشتریان برای افراد فراهم می‌شود با درنظرگرفتن یک افق بلندمدت صورت می‌گیرد.

در باشگاه مشتریان معمولا پروفایل مشتری به‌صورت کامل‌تری جمع‌آوری می‌شود. یعنی علاوه بر ثبت مواردی مثل شغل و تحصیلات، مواردی مثل علایق مشتری، تاریخچه خرید، سلایق او و... گردآوری می‌شوند.

انواع برنامه وفاداری مشتری

برنامههای وفاداری زبان آموزان اشکال مختلفی دارد. برخی از کسب‌وکارها تصمیم می‌گیرند فقط از یک مدل استفاده کنند؛ اما برخی دیگر ممکن است دو یا چند مدل را با هم ترکیب کنند.

1- برنامه‌های امتیازی

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین روش‌ها استفاده از سیستم امتیازدهی است. این روش از یک اصل ساده استفاده می‌کند: برای بیشتر به دست‌آوردن، بیشتر خرج کنید. هر بار که مشتری در فروشگاه یا وب‌سایت شما خریدی انجام می‌دهد، بسته به هزینه خرید خود، امتیاز مشخصی دریافت می‌کند.

این امتیازها به انواعی مختلفی از پاداش تبدیل می‌شوند؛ برای مثال تخفیف می‌تواند یکی از انواع این پاداش‌ها باشد. در این روش مشتریان تلاش می‌کنند تا مقدار مشخصی امتیاز کسب کنند و به جایزه نهایی دست یابند.

2- برنامه‌های وفاداری مبتنی بر هزینه

در این نوع از برنامه‌ها، مشتری به ازای مبلغی که در یک کسب‌وکار خرج می‌کند، اعتبار وفاداری دریافت می‌کند. درک، ایجاد و نگهداری این برنامه بسیار آسان است.

3- برنامه‌های ردیفی

این برنامه براساس سطوح وفاداری است. هر زمان که مشتریان چیزی می‌خرند، امتیاز می‌گیرند. آن‌ها هرچه امتیاز بیشتری دریافت کنند، به سطح وفاداری بالاتری خواهند رسید و هر چه سطح بالاتر باشد، پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

4- برنامه‌‌های وفاداری مبتنی بر عضویت

در این برنامه مشتریان برای پیوستن به باشگاه اعضای VIP، هزینه‌ای ماهانه یا سالانه می‌پردازند. در این سیستم باید مزایای ویژه‌ای برای مشتریان در نظر گرفته شود؛ در غیر این صورت انجام چنین کاری فاقد ارزش است.

5- برنامه‌های وفاداری مبتنی‌بر ارزش

اگر یک برنامه وفاداری بسازید که با ارزش‌های مشتریان شما همسو باشد، آن‌ها به احتمال زیاد به سفیران برند شما تبدیل می‌شوند.

در ابتدا بسیار مهم است که ارزش‌های خود را تعریف کنید. فرض کنید یک فروشگاه آنلاین برای حیوانات خانگی دارید. شما می‌دانید که مشتریان شما از کارهایی که باعث کمک به حیوانات می‌شود حمایت می‌کنند.

شما می‌توانید برنامه‌ای ترتیب دهید و به مشتریان خود بگویید به ازای خرید به مبلغ مشخصی، مقداری را به پناهگاه‌های حیوانات پرداخت می‌کنید. به این ترتیب با انجام یک فعالیت ارزش‌آفرین، روابط عمیق‌تر و محکم‌تری با مشتریان خود برقرار می‌کنید.

6- برنامه‌های مشارکتی (همکاری کسب‌وکارها)

مشارکت استراتژیک می‌تواند فرصت‌های بیشتری را در اختیار مشتریان قرار دهد و می‌تواند در حفظ مشتری بسیار مؤثر باشد؛ چراکه فرصت‌های بیشتری را به آن‌ها ارائه می‌دهد. همچنین ایجاد روابط تجاری جدید می‌تواند به رشد کسب‌وکار شما کمک کند.

7- برنامه‌های وفاداری براساس بازی

چه کسی از بازی بدش می‌آید؟ وقتی می‌توانید از بازی و سرگرمی در برنامه وفاداری مشتریان استفاده کنید، بهتر است از آن غافل نشوید. استفاده از اپلیکیشن‌های بازی می‌تواند مشتریان شما را به خرید بیشتر ترغیب کند؛ وفاداری او را افزایش دهد؛ مشتریان را سرگرم کند و به تقویت وجهه برند به شیوه‌ای سرگرم‌کننده‌تر کمک کند.

8- برنامه‌های وفاداری ترکیبی

همان‌طور که از نام این روش مشخص است در این روش، از ترکیب چند برنامه مختلف استفاده می‌شود. برای مثال می‌توانید سیستم ردیفی را با اپلیکیشن‌های بازی ترکیب کنید. برای مثال مشتری‌ها با تکمیل هر مرحله از بازی به سطح جدیدی از وفاداری دست پیدا می‌کنند. (مشارکت در بازی مستلزم خرید است). همچنین می‌توانید برنامه مبتنی بر امتیاز را با سیستم ردیفی ترکیب کنید.

چگونه باشگاه مشتریان برای آموزشگاه راه اندازی کنیم؟

اگر می‌خواهید صاحب بهترین باشگاه مشتریان در حوزه کاری خود باشید، بهتر است چند نکته را حتما در نظر بگیرید.  نکات زیر را می‌توانید برای تاسیس یک باشگاه مشتریان در حوزه‌های مختلف به کار ببرید که احتمالا می‌تواند برای باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان شما هم کارساز باشد.

1- تحقیق کنید

قبل از هر کاری و قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان باید تحقیق و پژوهش کنید. سعی کنید از روش‌هایی مثل نظرسنجی و مصاحبه استفاده کنید تا از دلیل اصلی افراد برای مراجعه به خود آگاه شوید. انجام این تحقیقات کمک می‌کند تا بفهمید آیا یک باشگاه مشتریان برای شما مناسب هست یا خیر؟

2- هدف‌گذاری کنید

هدف شما از تاسیس باشگاه مشتریان چیست؟ آیا می‌خواهید ترافیک سایت خود را افرایش دهید؟ آیا دوست دارید همه راجع به شما صحبت کنند؟ بعد از تعیین اهداف می‌توانید برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید.

3- یک اسم خوب انتخاب کنید

انتخاب یک اسم خوب برای باشگاه، باعث می‌شود حس کنکاوی افراد تحریک شود تا با رغبت بیشتری عضو باشگاه مشتریان شما شوند.

4- برای فعالیت‌های مختلف مشتریان جایزه در نظر بگیرید

بسیاری از افرادی که در باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان و به‌طور کلی هر باشگاه مشتریانی حضور دارند، به دنبال دریافت جایزه هستند. شما می‌توانید برای مشتریانی که بیشترین تعامل را با شما دارند، جایزه‌های مختلفی در نظر بگیرید. برای مثال افرادی که مطالب شبکه‌های اجتماعی شما را به اشتراک می‌گذارند می‌توانند گزینه مناسبی برای دریافت جایزه باشند.

5- پاداش مناسب در نظر بگیرید

با انجام تحقیقات کافی از توقعات مشتریان آگاه شوید؛ سپس با توجه به این تحقیقات جوایز مناسبی برای آن‌ها در نظر بگیرید. توجه داشته باشید که این جوایز باید به گونه‌ای باشند که هم نظر مشتریان را به خود جلب کند و هم سود کسب‌وکار شما را تضمین کند. باشگاه مشتریان باید به نحوه‌ای طراحی شود که به برگشت مشتریان کمک کند.

6- سرمایه خود را مشخص کنید

راه اندازی باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان نیز به مقداری سرمایه احتیاج دارد. با درنظرگرفتن مبلغی که برای این کار اختصاص داده‌اید، کار خود را شروع کنید.

7- انگیزه ایجاد کنید

شما باید بتوانید انگیزه‌های مشتریان خود را افزایش دهید؛ برای مثال می‌توانید مسابقات مختلفی طراحی کنید. از یاد نبرید که انگیزه‌ها نباید پیچیده باشند.

8- مشتریان خود را از وجود باشگاه مطلع کنید

اگر هیچ کس از باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان شما مطلع نباشد، چه سودی می‌تواند به شما برساند؟ مشتریان شما باید از وجود این امکان در آموزشگاه آگاه باشند و از مزایایی که می‌تواند برای آن‌ها داشته باشد، با خبر شوند. از تمامی ابزارهایی که در دست دارید استفاده کنید و باشگاه را به آن‌ها معرفی کنید.

9- کار خود را بررسی کنید

 بعد از تاسیس باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان، کار تمام نمی‌شود. شما باید بازخوردهای مشتریان خود را بررسی کنید. بر همین اساس می‌توانید میزان موفقیت کار خود را بسنجید و آن را بهبود ببخشید و مانع ریزش زبان آموزان آموزشگاه شویم.

راه اندازی باشگاه مشتریان

یک برنامه وفاداری آموزشی چه کمکی به آموزشگاه زبان می‌کند؟

یک برنامه وفاداری آموزشی به جذب بهترین استعدادها کمک و آن‌ها را از طریق پاداش‌های هیجان‌انگیز درگیر می‌کند. همچنین می‌تواند به افزایش درآمد و شهرت شما کمک کند. از دیگر مزایای یک برنامه وفاداری آموزشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعهد و وفاداری والدین، باعث می‌شود افراد بیشتری به موسسه شما مراجعه کنند؛ چراکه والدین راضی، شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی خواهند کرد؛
  • آگاهی و درک والدین از موسسه شما و ارزش آن تقویت می‌شود؛
  • باعث تقویت تعامل می‌شود و زبان‌آموزان را برای مدت طولانی‌تری در موسسه نگه می‌دارد؛
  • به افزایش مشارکت زبان‌آموزان کمک می‌کند؛
  • به زبان‌آموزان انگیزه می‌دهد؛
  • باعث افزایش شهرت موسسه شما می‌شود؛
  • یک رابطه قوی با مشتریان ایجاد می‌شود؛
  • باعث بهبود مزیت رقابتی می‌شود؛
  • به افزایش درآمد موسسه منجر خواهد شد.

برنامه‌های وفاداری برای صنعت آموزش باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند؟

قبل از ایجاد یک برنامه وفاداری آموزشی باید چندین پارامتر را در نظر بگیرید. برنامه‌های وفاداری برای کسب‌وکارهای دیگر ممکن است در حوزه‌ی آموزش تأثیرگذار نباشند. این برنامه‌ها همچنین فقط زمانی موثر هستند که شما از نحوه ارائه خدمات به مخاطبان خود و برآورده‌کردن انتظارات آنها کاملا آگاه باشید. قبل از این که بخواهید برنامه وفاداری را در صنعت آموزش شروع کنید، باید از خود چند سوال بپرسید:

  • آیا این کار با چرخه فروش شما مطابقت دارد؟

هدف اصلی یک برنامه وفاداری این است که مشتریان شما مدام به شما برگردند. اگر این اتفاق نیفتد، برنامه وفاداری شما منطقی نیست.

  • آیا مکمل استراتژی بازاریابی شما است؟

برنامه‌های وفاداری شما باید با استراتژی بازاریابی شما هماهنگ باشد. قبل از این که بخواهید به ادامه کار بپردازید، با انجام تحقیقات یک استراتژی بی‌خطر بسازید.

  • آیا برای کارهای دشوار آماده‌اید؟

اگر در اواسط راه تغییری در برنامه وفاداری خود ایجاد کنید، احتمالا برند شما کمی آسیب خواهد دید. برنامه‌ای طراحی کنید که بتوانید برای مدت طولانی‌تری آن را ادامه دهید. 

برنامه‌های باشگاه مشتریان برای وفاداری زبان‌آموزان

افراد در صورتی به شما وفادار باقی می‌مانند که اهداف‌شان از طریق شما تامین شود. در غیر این صورت آن‌ها جذب جایی خواهند شد که خدمات بهتری به آن‌ها ارائه می‌دهند. حتی اگر تا این زمان آن‌ها از خدمات شما راضی بوده باشند، شما نمی‌توانید از آن‌ها انتظار داشته باشید که یک موسسه بهتر را با شما جایگزین نکنند.

برنامه‌های باشگاه مشتریان برای وفاداری زبان‌آموزان

در این قسمت از مقاله می‌خواهیم شما را با چند برنامه وفاداری آموزشی آشنا کنیم تا کار شما آسان‌تر شود و به شما کمک کند تا ایده‌های بهتری داشته باشید.

  • از سیستم امتیازدهی استفاده کنید

این روش یکی از جذاب‌ترین برنامه‌های وفاداری محسوب می‌شود؛ چرا که هزینه عملیاتی کمی دارد و یک رویکرد کاربرپسند است. این امتیازها امکان تکرار تراکنش‌ها را در یک دوره زمانی افزایش می‌دهد.

  • به همه ذی‌نفعان پاداش دهید

به زبان‌آموزانی که از پس آزمون‌ها برمی‌آیند یا تکالیف را به‌خوبی انجام می‌دهند، پاداش تعلق می‌گیرد. همچنین تمهیداتی که برای جایزه‌دادن در نظر گرفته‌اید باید دامنه وسیعی از والدین، معلم‌ها و دانش‌آموزها را در بربگیرد.

درواقع باید تدابیری اتخاذ شود تا برای هر یک از طرفین یعنی والدین، زبان‌آموزان و معلم‌ها متناسب با خواسته‌ها، علایق و نقش‌های‌شان پاداش‌های مناسب فراهم شود. این جوایز می‌تواند بلیط‌های سینما، کالاهای ورزشی، کارت‌های هدیه و... باشد.

  • انگیزه ایجاد کنید

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که معلم‌ها با آن مواجه هستند، ایجاد انگیزه در زبان‌آموزان برای یادگیری مطالب است. در یک برنامه مبتنی‌بر پاداش، زبان‌آموزان تمایل بیشتری برای یادگیری از خود نشان می‌دهند. یک طرح خوب سازماندهی کنید تا زبان‌آموزان طی آن در فواصل زمانی مکرر پاداش‌های جذاب ملموسی دریافت کنند. این پاداش‌ها می‌توانند به مسئولیت‌پذیری و تلاش‌های زبان‌آموزان در طولانی‌مدت کمک کند.

یکی دیگر از راه‌های افزایش انگیزه در کلاس درس، انجام بازی است که می‌توانید مطالب بیشتری در این مورد را در مقاله بازی به عنوان چاشنی کلاس آنلاین مطالعه کنید.

  • از برنامه‌های ارزش‌محور استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های اداره یک موسسه آموزشی ایجاد ارتباط عمیق‌تر با زبان‌آموزان است. داشتن رابطه خوب با زبان‌آموزان برای اداره موفق مدرسه شما ضروری است. یک برنامه وفاداری آموزشی مبتنی ‌بر ارزش، روابط با زبان‌آموزان شما را تقویت می‌کند و آن‌ها را تشویق می‌کند تا از بین رقبا،  موسسه شما را انتخاب کنند.  برنامه‌های ارزش‌محور راه دیگری برای نشان دادن احترام به والدین و زبان‌آموزان وفادار شماست.

یک باشگاه زبان‌آموزان موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای تاسیس یک باشگاه مشتریان آموزشگاه زبان بد نیست موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • نحوه استفاده از باشگاه زبان‌آموزان نباید برای افراد سخت یا پیچیده باشد.
  • پیشنهادهایی که به اعضای باشگاه داده می‌شود باید با پیشنهادهایی که به مشتریان جدید داده می‌شود متفاوت باشند. سعی کنید برای کسانی که به شما وفادار هستند، پاداش‌های جذابی درنظر بگیرید.
  • به مشتریان خود یک پیشنهاد جذاب ارائه دهید و آن‌ها را ترغیب به اقدام کنید. سعی کنید حد تعادل را نگه دارید. تعداد پیشنهادهای شما نباید آن‌قدر زیاد باشد که مشتری قید عضویت در باشگاه زبان‌آموزان را بزند.

مزیت‌های باشگاه مشتریان

مزیت‌های زیادی را می‌توان برای باشگاه مشتریان وفادار برشمرد. در ادامه با بعضی از این مزایا آشنا می‌شوید:

1- افزایش مشتری

وقتی افراد از حضور در باشگاه مشتریان راضی باشند، به نزدیکان خود آن را معرفی می‌کنند. این مشتریان جدید در حالی به شما مراجعه می‌کنند که شما هیچ هزینه‌ای بابت آن‌ها پرداخت نکرده‌اید.

2- صرف هزینه کمتر

خوشحال و راضی‌نگه‌داشتن مشتریان کنونی، نسبت به زمانی که می‌خواهید مشتری جدید جذب کنید، به هزینه کمتری احتیاج دارد.

3- ثبت بانک اطلاعاتی مشتریان

دسترسی به اطلاعات مشتریان از طریق باشگاه مشتریان میسر می‌شود. درواقع وقتی افراد در باشگاه مشتریان ثبت‌نام می‌کنند، اطلاعات شخصی آن‌ها مثل نام، ایمیل، شماره تلفن و... در پایگاه داده ثبت می‌شود. با دانستن این اطلاعات می‌توانید رفتارهای مشتریان خود را پیش‌بینی کنید و از نیازهای آن‌ها آگاه شوید.

4- یک راه ارتباطی با مشتریان

شما می‌توانید از باشگاه مشتریان برای معرفی محصولات و خدمات جدید خود به مشتریان وفادار استفاده کنید. درواقع باشگاه مشتریان ارتباط با مخاطبان را ساده می‌کند. ارتباط‌ داشتن با مشتری می‌تواند حس زنده‌بودن کسب‌وکار شما را به مخاطب القا کند.

مزیت‌های باشگاه مشتریان

معایب باشگاه مشتریان

چند مورد از عیوب باشگاه مشتریان وفادار به شرح زیر است:

1- دریافت اطلاعات اشتباه

این امکان وجود دارد که مشتریان اطلاعات خود را به‌صورت ناقص در باشگاه مشتریان وارد کنند. حتی ممکن است رقبای شما در باشگاه مشتریان ثبت‌نام کنند. این مسائل باعث می‌شود اطلاعات اشتباهی دریافت کنید.

2- رقابت سنگین

مزایای باشگاه مشتریان آن‌قدر هست که بسیاری از کسب‌وکارها را تشویق به ایجاد آن می‌کند. در نتیجه رقابت زیادی در این عرصه وجود دارد. سعی کنید باشگاه مشتریان شما از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد تا مشتریان شما را انتخاب کنند.

3- تخفیف‌های اشتباه

اگر طرح‌های تخفیفی که ایجاد می‌کنید، اصولی و استاندارد نباشند، می‌تواند به کسب‌وکار شما آسیب بزند. اگرچه این طرح‌ها می‌تواند به جذب مشتری منجر شود، اما اگر بی‌رویه باشد، نتیجه خوبی درپی نخواهد داشت.

سخن آخر

بعد از آن که توانستید با استفاده از روش‌های گوناگون مشتریان جدیدی به سمت خود جلب کنید، حال وقت آن است که آن‌ها را حفظ کنید. درست است که باید همچنان مشتریان جدیدی جذب کنید، اما رهاکردن مشتریان قبلی کار عاقلانه‌ای به نظر نمی‌رسد. یکی از راه‌هایی که می‌توانید به کمک آن مشتریان خود را حفظ کنید، تاسیس باشگاه مشتریان است.

باید در نظر داشته باشید که حتی راه‌اندازی بهترین باشگاه مشتریان برای موسسه آموزشی‌تان باعث نمی‌شود همیشه مشتریان به شما وفادار باقی بمانند. شما یک موسسه آموزشی هستید و احتمالا بزرگترین هدف‌تان باید کیفیت مطلوب آموزشی باشد. پس حتما این مسئله را درنظر داشته باشید.

شما می‌توانید با کمک لیمس، آموزش مجازی خود را توسعه دهید و از امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد استفاده کنید و به افزایش کیفیت آموزش خود کمک کنید. همچنین سرورهای قدرتمند لیمس شرایطی را فراهم می‌کند که کمترین قطعی را در حین آموزش مجازی تجربه کنید.

نظرات

تیم لیمس

شما می توانید برای ارتباط با واحد فروش لیمس با شماره های زیر تماس بگیرید:

0902-202-4949031-91091022

اگر در مورد خرید لیمس نیاز به مشاوره دارید، اطلاعاتتون رو وارد کنید تا با شما تماس بگیریم: