16 دریافت هزینه ثبت نام در موسسه

ویدئو آموزشی دریافت هزینه ثبت نام در موسسه با کیفیت معمولی

ویدئو آموزشی دریافت هزینه ثبت نام در موسسه با کیفیت عالی

دریافت هزینه ثبت نام در موسسه
در صورتی که برای ثبت نام اشخاص در سیستم هزینه ورودی دریافت می کنید و مبلغ ثبت نام در آموزشگاه که در تنظیمات قرار دارد را مشخص کرده اید ، زبان آموزان پس از ثبت اطلاعاتشان به سیستم بابت این هزینه بدهکار خواهند شد.
برای دریافت هزینه ثبت نام در موسسه می توانید از منوی کاربران وارد بخش ثبت نام و مدیریت کاربران مورد نظر خود را جستجو کنید و سپس در قسمت عملیات در جلوی نام شخص ، بر روی گزینه دریافت هزینه ثبت نام کلیک نمایید.
این فرم ، فرم دریافت هزینه کلی نرم افزار می باشد.
در بالای فرم اطلاعات کلی مثل موضوع ، طرف حساب و تاریخ سند نمایش داده می شود که در صورتی که بخواهید آن را تغییر دهید از همان بخش قابل دسترس است.
کادر وسط فرم مربوط به نحوه ی دریافت وجه می باشد. در هر کدام از فیلدها با زدن کلید space مبلغ مانده در فیلد برای شما قرار می گیرد.
توجه داشته باشید تا کل مبلغ به حالت مشخص در نیامده باشد کلید تایید فعال نخواهد شد بنابراین در صورتی که شخص مورد نظر تمایل دارد تا بخشی از وجه را پرداخت کند باید مبلغ مانده را در فیلد نسیه وارد نمایید.
در صورتی که شخص از POS برای پرداخت استفاده می کند شما باید در قسمت صندوق و بانک حساب مذکور را ثبت کرده باشید و در این قسمت انتخاب کنید و مبلغ را در قسمت کارت وارد کنید و پس از انجام تراکنش می توانید کد پیگیری دستگاه را در قسمت شماره پیگیری وارد نمایید. در صورتی که POS شما به سیستم متصل باشد یک آیکن کوچک بر روی کد پیگیری قرار دارد که با زدن آن مبلغ به دستگاه POS ارسال می شود و فقط کاربر باید کارت خود را بکشد و رمز را وارد نماید و همچنین کد پیگیری به صورت اتوماتیک پر می شود.
گزینه های فیش واریز و اینترنتی نیز مانند POS می توانید استفاده نمایید.
گزینه بعدی مربوط به چک می باشد که برای ورود چک باید از آیکن کنار آن استفاده کنید تا به فرم ثبت چک انتقال داده شوید.
برای ثبت چک جدید فقط کافی است مبلغ را وارد نمایید و بر روی ثبت چک کلیک نمایید. در این فرم شما می توانید هر تعداد چک را ثبت نمایید. در صورتی که تمایل دارید جزئیات چک های خود را داشته باشید ، می توانید سایر اطلاعات مثل شماره چک ، صاحب حساب ، بانک و شعبه را نیز وارد نمایید . نکته ای در مورد بانک و شعبه که در ثبت سریع به شما کمک خواهد کرد این است که در صورت عدم وجود بانک یا شعبه مورد نظر ، می توانید با تایپ در فیلد مذکور و زدن کلید Entrer مورد جدیدی برای شما ثبت خواهد شد.
همچنین می توانید برای چک های خود شرح مختصری وارد نمایید تا در آینده بتوانید از آن استفاده نمایید.
پس از ورود اطلاعات بر روی ثبت چک کلیک کنید و در صورت نیاز به ثبت مجدد چک از کلید های بالای فرم استفاده کنید و در غیر اینصورت بر روی تایید چک های ثبت شده کلیک نمایید.
نحوه پرداخت بعدی اقساط می باشد که می توانید مانند چک و با جزئیات کمتر آن را ثبت نمایید.
پس از ورود اطلاعات گزینه تایید برای شما فعال خواهد شد و شما می توانید هزینه دریافتی را ثبت کنید. برای دریافت رسید این پرداخت شما می توانید در کنار این فرم گزینه چاپ رسید را نیز فعال کنید.