بهترین روش اطلاع رسانی در آموزشگاه های زبان چیست؟

اطلاع رسانی به موقع در آموزشگاه های زبان ، یکی از وظایف اصلی پرسنل می باشد. و معمولا این کار از طریق روش های مختلفی نظیر تلفن ، پیامک و یا شبکه های اجتماعی انجام می گیرد. اما بهترین نحوه اطلاع رسانی از نظر هزینه کدام مورد می باشد؟

کنترل ریزش ها با استفاده از تکنولوژی چگونه امکان پذیر است؟

ریزش ها از علل اصلی کاهش درآمدهای موسسات زبان است و در صورت وقوع بی رویه این پدیده ، مدیران مجبور به تبلیغات انبوه و هزینه های بالای آن هستند. اما تکنولوژی چگونه می تواند به کاهش ریزش ها کمک کند و سود مجموعه را افزایش دهد؟

کالرآیدی چیست و چگونه کار می کند؟ | چه کاربردی برای آموزشگاه ها دارد؟

در طول روز در موسسات زبان تماس های تلفنی آمار بالایی دارند. برخی برای دریافت مشاوره ، برخی از زبان آموزان برای دریافت اطلاعات و برخی برای ارتباط با پرسنل اداری تماس می گیرند. کالری آیدی سخت افزاری است که با ارتباط با یک سیستم نرم افزاری می تواند گزارش های متنوعی از این تماس ها به شما ارائه کند و مزایای بسیاری دارد که می تواند برای مدیران یک امکان ویژه ای باشد.

چرا موسسات زبان باید وب سایت داشته باشند؟

طبق آمارهای رسمی تقریبا 40 درصد از جوانان و نوجوانان فقط از طریق تکنولوژی و گوشی های هوشمند ، کارهای خود را پیگیری می کنند. در حال حاضر در ایران در حدود 90 میلیون گوشی هوشمند وجود دارد که یک آمار تامل برانگیزی است. آما این تعداد گوشی هوشمند و افراد استفاده کننده از آن چه تاثیری بر کسب و کارها دارد؟

مزایای هوشمندی آموزشگاه ها چیست؟

در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی همه ی مدیران به دنبال استفاده از ابزارهای هوشمند برای مدیریت مجموعه خود هستند. اما مزایای هوشمندی چیست ؟ هوشمندی چه تاثیری بر درآمد موسسات زبان دارد؟